Opsommingstekens worden niet op site weergegeven

  • Jan van den Berg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla gebruiker
Meer
16 jan 2018 08:39 #16036 door Jan van den Berg
Opsommingstekens worden niet op site weergegeven werd gestart door Jan van den Berg
In geval van artikel:
Opsommingstekens (rondje, vierkantje) worden goed weergegeven in zowel de standaard tekstverwerker als op de site.

In geval van module WYSIWYG:
Opsommingstekens worden goed weergegeven in de tekstverwerker maar niet op de site (niks geen opsommingsteken maar rare horizontale lijntjes over de breedte van de pagina).
Zie: www.net.vloerenonderhoudsbedrijf.nl/renoveren/repareren-marmer
Sterretjes als alternatief (shift-8) geeft lelijk resultaat in mobiel.

Misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft?
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
16 jan 2018 08:55 #16037 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Opsommingstekens worden niet op site weergegeven
Dat heeft te maken dat de styling van modules anders is dan van artikelen. Maar waarom gebruik je een module en geen artikel om deze informatie weer te geven?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
16 jan 2018 10:58 #16038 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Opsommingstekens worden niet op site weergegeven
Dit wordt geregeld in de css met de volgende code:
Code:
.sp-module ul >li { display: block; border-bottom: 1px solid #e8e8e8; -webkit-transition: 300ms; transition: 300ms; }

De instelling van de module neemt de bovenhand in de instelling. Wat je ook in de tekstverwerker ingeeft, deze code staat daarboven.

Zet het volgende in de custom.css
Code:
.sp-module ul >li { border-bottom: 0px solid #e8e8e8; }

En de lijntjes zullen weg zijn.

Beter is natuurlijk om het gewoon in een artikel te zetten zoals Hans al aangeeft.
Onderwerp is gesloten.
  • Jan van den Berg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla gebruiker
Meer
16 jan 2018 12:00 #16039 door Jan van den Berg
Beantwoord door Jan van den Berg in topic Opsommingstekens worden niet op site weergegeven
Hans:

Dat heeft te maken met mijn layout. De row Main body staat bij mij net boven Bottom 1 - 4. En boven de Main body rij heb ik 3 rijen (Page title rij niet meegeteld) tot mijn beschikking. Dus voor mijn lay-out heb ik het artikel wat hoger geplaatst zodat ik daaronder nog wat kan spelen met foto's of iets anders.
Onderwerp is gesloten.
  • Jan van den Berg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla gebruiker
Meer
16 jan 2018 12:04 #16041 door Jan van den Berg
Beantwoord door Jan van den Berg in topic Opsommingstekens worden niet op site weergegeven
Patric:
De lijntjes zijn idd weg, maar geen opvolgtekens. Zal mijn tekst wel wat aanpassen zodat ik geen opvolgtekens nodig heb.

Bedankt voor je medewerking.
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
18 jan 2018 05:24 #16050 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Opsommingstekens worden niet op site weergegeven
Mocht je toch list-items willen gebruiken dan kan je het volgende in de css zetten:
Code:
.sp-module ul >li { border-bottom: 0px solid #e8e8e8; list-style-type: disc; color:#000000; }

Je krijgt dan ronde punten als list-item.

Meer uitleg hierover is hier te vinden:
list-items
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena