- Berichten: 30
- Ontvangen bedankjes 0
Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
- Paul1953
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ocasioneel gebruiker.
Minder
Lees meer
01 feb 2018 21:19 #16225
door Paul1953
Paul
Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht * werd gestart door Paul1953
Weet er iemand een goede, eenvoudige template, om te gebruiken voor een club?
Momenteel gebruik ik de Favourite Template, maar deze is niet zo eenvoudig te gebruiken.
Iemand een idee?
Vriendelijke groeten,
Paul
Momenteel gebruik ik de Favourite Template, maar deze is niet zo eenvoudig te gebruiken.
Iemand een idee?
Vriendelijke groeten,
Paul
Paul
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
02 feb 2018 05:32 #16226
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Heb je al naar Helix 3 van JoomShaper gekeken?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
02 feb 2018 09:08 #16227
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Ja als je het simpel wil houden kan je ook een standaard template nemen die geïnstalleerd is in joomla 
Het legt hem er aan waar de template aan moet voldoen.
Groeten Ron

Het legt hem er aan waar de template aan moet voldoen.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
02 feb 2018 12:28 #16230
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Wat wil je met de website bereiken, wat moet er allemaal in. Heb je wellicht een voorbeeld?
Discussie gesloten.
- Paul1953
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ocasioneel gebruiker.
Minder
Lees meer
- Berichten: 30
- Ontvangen bedankjes 0
02 feb 2018 19:01 #16237
door Paul1953
Paul
Beantwoord door Paul1953 in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Een website waarop uitleg gegeven wordt over onze club en waarop de nieuwigheden, uitslagen en activiteiten worden aangekondigd.
momenteel ziet hij er zo uit. www.kemphosch.be
Ik zou de layout willen veranderen en de kleuren aanpassen.
Vriendelijke groeten,
Paul
momenteel ziet hij er zo uit. www.kemphosch.be
Ik zou de layout willen veranderen en de kleuren aanpassen.
Vriendelijke groeten,
Paul
Paul
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
03 feb 2018 08:43 #16239
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Dan ben ik het met hans eens, helix 3, eens bekijken.
Discussie gesloten.
- Paul1953
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ocasioneel gebruiker.
Minder
Lees meer
- Berichten: 30
- Ontvangen bedankjes 0
04 feb 2018 14:40 #16245
door Paul1953
Paul
Beantwoord door Paul1953 in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Hoi,
Ik heb jullie raad opgevolgd en Helix 3 geïnstalleerd.
Ik kan veel instellen, maar heb nog problemen met het menu. Ook zou ik ons logo als achtergrondafbeelding willen gebruiken.
Ik heb dit ingevuld bij het Logo van de Body instellingen, maar mijn achtergrondlogo verschijnt niet. Hoe los ik dit op?
Onze website is www.kemphosch.be . Bedankt voor de medewerking.
Vriendelijke groeten,
Paul Rayen
Ik heb jullie raad opgevolgd en Helix 3 geïnstalleerd.
Ik kan veel instellen, maar heb nog problemen met het menu. Ook zou ik ons logo als achtergrondafbeelding willen gebruiken.
Ik heb dit ingevuld bij het Logo van de Body instellingen, maar mijn achtergrondlogo verschijnt niet. Hoe los ik dit op?
Onze website is www.kemphosch.be . Bedankt voor de medewerking.
Vriendelijke groeten,
Paul Rayen
Paul
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
04 feb 2018 15:13 #16247
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Hallo Paul,
die achtergrondafbeelding komt bij mij test alleen maar naar voren met de instellingen van mijn plaatje.
die achtergrondafbeelding komt bij mij test alleen maar naar voren met de instellingen van mijn plaatje.
lvda
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
04 feb 2018 15:18 #16248
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Eenvoudige 3.8 template voor club gezocht *
Hoe groot is het logo wat je gebruikt? Ben er zelf niet zo'n fan van, maakt het allemaal zo druk. In de code zie ik in ieder geval geen logo staan. Voor het menu zou je een nieuwe module menu moeten maken en deze in de offcanvas module-positie moeten zetten, zodat het menu ook voor tablet en iphone geschikt is.
Discussie gesloten.