Top menu-items verschijnen in smartphone scherm (Artisteer)

  • Frank01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Meer
29 mrt 2018 20:26 #16687 door Frank01
Hallo allemaal,

Als ik mijn website oproep met mijn smartphone, dan verschijnen een kort moment de menu-items van het top-menu in beeld en daarna komt het icoon voor het menu (kolom van streepjes) wat je normaal gesproken altijd ziet als je met een mobiel apparaat een responsive website opzoekt.
Ik heb geen idee hoe ik dit probleem kan verhelpen.............

Het template van mijn website heb ik met Artisteer 4.3 gemaakt,
En deze werkt op Joomla 3.8.6
URL: Toerisme Startpagina Callantsoog

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

Bij voorbaat dank voor het antwoord! :)

Met vriendelijke groet,

Frank
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
01 apr 2018 06:37 #16699 door Patrick
De css code van het menu voor de desktop staat niet in een mediaquery. Dit wil zeggen dat het menu wordt geladen, maar een min-width instelling heeft waardoor hij weer uit het zicht verdwijnt. Met het schrijven van een mediaquery met een min-height van 700px zal dit opgelost zijn.

Je moet onderstaande code aanpassen:
Code:
.desktop .art-nav { min-width: 700px; max-width: 1920px; width: 100%; padding-left: 6px; padding-right: 6px; }

Probeer het zo eens:
Code:
@media screen and (min-width: 700px) { .desktop .art-nav { width: 100%; padding-left: 6px; padding-right: 6px; } }
Onderwerp is gesloten.
  • Frank01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Meer
04 apr 2018 12:14 #16749 door Frank01
Hallo allemaal,
Het blijkt dat ik toch te vroeg gejuicht had...........
De aanpassing van de css code helpt niet voldoende!
Op mijn site heb ik namelijk JCH Optimize geïnstalleerd en het blijkt dat als ik bij de Pro opties van deze extensie de Optimize CSS Delivery uitschakel het probleem van de "kortstondig verschijnende Topmenu items" zich niet meer voordoet!
Echter op deze manier heb ik niet het voordeel van JCH Optimize waarvoor ik hem heb aangeschaft!

Weet iemand wat ik kan doen zodat ik toch gebruik te kan maken van de optie: "Optimize CSS Delivery" in de extensie JCH Optimize??

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Met vriendelijke groet,
Frank



Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena