joomla4

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
09 jul 2018 11:49 #17325 door
joomla4 werd gestart door
Zijn er al mensen die testen met Joomla 4?
Ik heb lokaal de test versie : Joomla! 4.0.0-alpha4-dev geinstalleerd .
Ik krijg (in template cassoipeia) het menu niet op 1 regel maar onder elkaar op een groot scherm. ( dat hoort niet zo ). Met spatie + nav-pills ook geen resultaat.
Op een klein scherm komt het wel mooi te voorschijn na het indrukken van de het icoontje met 3 streepjes.
Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing voor?






Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
10 jul 2018 07:21 #17333 door Leen
Beantwoord door Leen in topic joomla4
Hallo Rene,
Op welke positie heb je jou hoofdmenu module gezet ?
als ik hem in mijn test omgeving(xampp) op positie menu zet komt hij netjes
rechts boven in te staan.
maak ik het beeld kleiner dan komt het icoontje met 3 streepjes.
in de hoofdmodule heb ik geen instellingen toe gevoegd bij Module Class stond al _menu ingevuld


lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 jul 2018 10:10 #17424 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic joomla4
Hoi René. Drie weken sinds de laatste reactie, is er nog een update?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 aug 2018 10:19 #17570 door
Beantwoord door in topic joomla4
Ik heb een volledige versie opnieuw ingelezen. Daarna werkte de template weer zoals het hoort.
Bedankt, Leen, voor je goede reactie. :D
Ik test met joomla 4 om te kijken of ( en hoe ) ik mijn joomla 3 template daarin kan gebruiken.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena