Op mobiel mist gedeelte tabel.

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jan 2019 10:34 #18672 door Gast
Op mobiel mist gedeelte tabel. werd gestart door Gast
Ik heb een probleem als ik mijn website op de mobiel gebruik vallen er gedeeltes van de pagina weg bij het gebruik van een tabel is hier een oplossing voor

www.hervormdandel.nl/hervtest/vorming-en...tiviteiten-commissie
www.hervormdandel.nl/hervtest/contact/vacaturematrix/de-matrix
de template die ik voor deze site heb gebruikt is Shaper_helix3
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jan 2019 11:34 #18685 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Op mobiel mist gedeelte tabel.
Ik vermoed dat er een probleem is met de responsiveness van deze template. Op het forum van de ontwikkelaar vind je meer informatie. www.joomshaper.com/forums/helix-3-menu-a...dules-responsive-how
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 jan 2019 13:50 #18686 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Op mobiel mist gedeelte tabel.
Een ouderwetse HTML tabel is niet responsive. ;)
Je zou dit kunnen proberen: www.w3schools.com/howto/howto_css_table_responsive.asp
Code:
<table style="height: 197px; width: 462px;"> <tbody> <tr> <td>naam</td> <td>voorzitter</td> <td><span style="color: #ff0000;"><a style="color: #ff0000;" href="/hervtest/component/contact/contact/106-contactpersonen/58?Itemid=435" target="_self">contact</a></span></td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td>secretaris</td> <td><span style="color: #ff0000;"><a style="color: #ff0000;" href="/hervtest/component/contact/contact/106-contactpersonen/62?Itemid=435" target="_self">contact</a></span></td> </tr> <tr> <td><span style="color: #333333;">naam</span></td> <td> </td> <td><span style="color: #ff0000;"></span></td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td> </td> <td> </td> </tr> </tbody> </table>

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jan 2019 10:43 #18778 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Op mobiel mist gedeelte tabel.

Ik vermoed dat er een probleem is met de responsiveness van deze template. Op het forum van de ontwikkelaar vind je meer informatie. www.joomshaper.com/forums/helix-3-menu-a...dules-responsive-how


Dat denk ik wel alleen moet je dan gaan betalen voor het forum. Aangezien wij weinig budget hebben voor onze website is dit geen optie wel bedankt voor het meedenken.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jan 2019 10:44 #18779 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Op mobiel mist gedeelte tabel.

Een ouderwetse HTML tabel is niet responsive. ;)
Je zou dit kunnen proberen: www.w3schools.com/howto/howto_css_table_responsive.asp

Code:
<table style="height: 197px; width: 462px;"> <tbody> <tr> <td>naam</td> <td>voorzitter</td> <td><span style="color: #ff0000;"><a style="color: #ff0000;" href="/hervtest/component/contact/contact/106-contactpersonen/58?Itemid=435" target="_self">contact</a></span></td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td>secretaris</td> <td><span style="color: #ff0000;"><a style="color: #ff0000;" href="/hervtest/component/contact/contact/106-contactpersonen/62?Itemid=435" target="_self">contact</a></span></td> </tr> <tr> <td><span style="color: #333333;">naam</span></td> <td> </td> <td><span style="color: #ff0000;"></span></td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td>naam</td> <td> </td> <td> </td> </tr> </tbody> </table>

Bedankt ik hebt het nu op deze manier opgelost. Deze tabel zijn gemaakt via JCE.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena