ongevraagde metaheader

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 jan 2019 11:00 #18851 door Gast
ongevraagde metaheader werd gestart door Gast
Ik heb mijn weblog gehost bij cloudaccess. Nu valt mij op dat er in de header elke keer de hele naam van de template staat. Normaal zou ik zeggen dat pas je aan in de metadata in global configuration, menu of in de content. Hier staat het echter goed ingesteld, zonder deze verkapte reclame. Vierde optie is dat het in de template index.php staat, maar ook daar kan ik niks zinnigs uit opmaken. Vijfde optie is een instelling voor branding in de template settings en deze staat uitgeschakeld. Heeft iemand een idee hoe ik de tekst: Cloudbase Free Joomla Template verwijder?

url: Slim!Zelfstandig
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 jan 2019 14:01 #18854 door Leen
Beantwoord door Leen in topic ongevraagde metaheader
Hallo Herman,
Misschien zie ik het niet goed maar ik zie het alleen maar in menu item Introductie
kan het zijn dat je bij dat menu-items iets heb toegevoegd of juist niet maar bij de andere wel
ps .
Mogelijk dat bij administrator > Menu's: Bewerk menu-item (juist dat menu item) er iets staat ingevult
in het tabblad paginaweergave dan bij Browserpaginatitel (moet/mag leeg zijn)

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 jan 2019 10:42 #18863 door Gast
Beantwoord door Gast in topic ongevraagde metaheader
thx. Raar genoeg stond als meta titel invoerd: Slim Zelfstandig - Leef langer zelfstandig met handicap of ziekte. Desondanks gaf hij wel de ongewenste titel. Ik heb deze nu gewist en vreemd genoeg is daarmee de verkeerde metatitel ook verdwenen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena