Verschillende weergave bij clicken menu-items uit verschillende menu's

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2019 11:48 #18921 door Gast
Ik ben nieuw met betrekking tot het maken van templates. Er worden meer dingen in een template geregeld dan ik verwacht.
Zo heb ik op develop.gergemwoerden.nl een template-in-ontwikkeling actief.
Als ik een menu-item uit het menu links (hoofdmenu) kies, krijg ik netjes tekst te zien in dezelfde opmaak als de homepage.
Als ik uit het rechter menu (usermenu) bijvoorbeeld agenda kies, verdwijnt er van alles! En dat ligt dus aan de template, want als ik een ander template gebruik (bijvoorbeeld zoals op www.gergemwoerden.nl , gemaakt met Artisteer) gaat alles zoals ik verwacht.

Concrete vraag: weet iemand hoe dit komt en hoe ik er dus voor kan zorgen dat ik ook bij klikken in het rechter menu de gewenste inhoud in de gewenste opmaak zie?

Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 feb 2019 13:25 #18924 door Rondeb
Hallo CorBins,

ik vermoed dat je de modules zoals als van je header niet hebt toegewezen aan menu item Agenda en dit geldt dan ook voor inlog pagina.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2019 15:57 #18925 door Gast
Ha Ron!

Dank voor je reactie.
Maar volgens mij hebben de ImageRotator (de module in de header) en het hoofdmenu beiden de 'module toewijzing' [Op alle pagina's].
En als dit de reden zou zijn, zou het denk ik met alle templates problemen moeten geven.
Of zie ik ook dit verkeerd?

Bedankt en groetenis!

Cor
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 feb 2019 18:47 #18926 door Rondeb
Avond Cor,

ik kijk nu in bron van je agenda pagina en daar wordt deze template aangeroepen --> /templates/vierdeprobeersel deze template is je oude template denk ik want die wordt ook gebruikt op je hoofddomein.

Als ik in bron van je homepage kijk zie ik deze template ---> /templates/gergemwoerden2018

Een template kun je ook toewijzen aan een pagina dus zoek daar eens.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2019 20:48 #18927 door Gast
Ha Ron!

Inderdaad, je had gelijk. De stijl van dat andere template was nog toegewezen aan precies deze twee menu-items:(
Hartelijk dank voor je opmerking dus!

Bedankt en groetenis!

Cor
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena