read more links werken niet

  • Han Maassen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 feb 2019 15:23 #18994 door Han Maassen
read more links werken niet werd gestart door Han Maassen
Hallo,
Eindelijk ben ik dan bezig met mijn eigen site: hanenjozee.nl op basis van Joomla 3.9.6 en Gantry 5 Hydrogen 5.4.27.
Het begint er netjes uit te zien maar nu werken de: "Read More" linkjes niet. Iets wat ik niet snap. En na eindeloos speuren ook geen oplossing voor zie. Wie wel?
Bij voorbaat dank voor je reactie.
Han
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
21 feb 2019 16:19 #18995 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic read more links werken niet
In principe werken de readmore buttons wel, want je wordt naar een andere pagina verwezen, alleen is deze hetzelfde als de pagina waar je vandaan komt. Heb je de cache al eens geleegd, zie bij de url 47- staan en volgens mij moet die bij 3.9.6 weg zijn.
Google eens op SEF (gebruiksvriendelijke url) en kijk of het daar aan kan liggen.
Discussie gesloten.
  • Han Maassen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 feb 2019 20:53 #19002 door Han Maassen
Beantwoord door Han Maassen in topic read more links werken niet
Als ik klik op de readmore button van het recept: "Appeltaart" zie ik idd 20 in de url veschijnen. Maar niet het complete recept. En zo voor alle links. En de cache wordt standaard door mij bij elke handeling geleegd. Zowel in de admin als in de browser. Voor de opmerking over SEF heb ik jammer pas morgenavond tijd.
Voor dit moment: Patrick, bedankt.
Discussie gesloten.
  • Han Maassen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 feb 2019 19:42 #19014 door Han Maassen
Beantwoord door Han Maassen in topic read more links werken niet
Voor wat betreft SEF heb ik geen duidelijkheid gevonden.
Ik denk dat het probleem meer zit in de Hydrogen template. Ik heb voor iedere categorie (Bakken, Pasta, Salade, Ovengerechten) een eigen layout aangemaakt en die als blog gekoppeld in een Particles: Joomla Articles. Hier werkte de Read More link niet. Wanneer ik in de layout deze particles vervang door: Page Content werkt de read More link wel. Alleen is de opmaak minder mooi.
Kortom ik blijf het niet snappen.
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 feb 2019 10:50 #19015 door Youll
Beantwoord door Youll in topic read more links werken niet
Kan het zo zijn dat je particles alleen voor modules kunt gebruiken? Ik zie ook dat alle opmaak gestript wordt uit je tekst namelijk.
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
25 feb 2019 15:15 #19016 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic read more links werken niet
De buttons in particles zijn ook buttons en geen read-more links zoals in de artikelen van joomla gebruikt worden. Je zult "achter"de button een pagina moeten zetten met het artikel, dus de button laten verwijzen naar het betreffende volledige artikel.
Discussie gesloten.
  • Han Maassen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 feb 2019 21:07 #19018 door Han Maassen
Beantwoord door Han Maassen in topic read more links werken niet
Zonder ook maar "iets" in te stellen werken de Read More links in de Helium template wel! Dus ga ik maar even ombouwen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena