template terughalen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 mrt 2019 07:53 #19108 door Gast
template terughalen werd gestart door Gast
Ik heb in het verleden een template aangepast en gebruik die op een website. Ik zou die nog eens willen aanpassen maar heb die niet meer op mijn thuispc. Kan ik de template terughalen van de site waarop hij werkt?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
16 mrt 2019 08:15 #19109 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic template terughalen
Goedemorgen Petrus,

als eerste van harte welkom hier!

Je kan via rechtermuisknop --> element inspecteren achterhalen in welke map bepaalde css code zit die je wilt aanpassen.
Via FTP kan je die css file binnenhalen en aanpassen en daarna weer uploaden.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
05 apr 2019 19:36 #19180 door Robert
Beantwoord door Robert in topic template terughalen
Petrus, kun je nog wel inloggen in Joomla? Je kunt de template dan waarschijnlijk ook aanpassen via het menu Extensies --> Templates. Of heb je het via een opmaakbestand (css-bestand) gedaan zoals Ron beschrijft?

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
14 apr 2019 08:50 #19241 door Fred
Beantwoord door Fred in topic template terughalen
Hoi Petrus,

Wat je wil kan! En het is niet nodig dat je de template op jouw PC thuis hebt staan. Echter om jou goed te kunnen helpen moet je even de url vd site vermelden en aangeven wat je wil veranderen dan kunnen we hier jou gericht helpen.

Als je hiermee bezig gaat is het wel van belang om eerst een backup vd gehele site te maken bv met akeeba backup (= gratis).

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena