Contactformulier van standaard Joomla werkt niet

  • Paul Habets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla 5
Meer
06 apr 2019 20:15 #19181 door Paul Habets
Contactformulier van standaard Joomla werkt niet werd gestart door Paul Habets
Website Paul Habets Test

Als ik met de template Beez3 het standaard contactformulier van Joomla gebruik werkt het goed en als ik de template Joomlage gebruik werkt het niet. Daar kun je niks invullen. Bij andere website heb ik dit formulier ook in gebruik bij de zelfde template Joomlage (gekocht)
Bij deze website werkt het wel www.tierfriedhofstolberg.eu/index.php/contact
Wie kan mij helpen?

Paul48
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
06 apr 2019 22:45 #19182 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Contactformulier van standaard Joomla werkt niet
Als het in core Joomla wel werkt en in een template niet dan ligt het aan de template. Er zullen vast overrides gebruikt worden, dat is dan het eerste waar je kan kijken.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
08 apr 2019 05:29 #19183 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Contactformulier van standaard Joomla werkt niet
Hoi Paul,

Het ligt aan de slider, die ligt over het contactformulier. Hierdoor zijn de tekstvelden niet te bereiken.

Zet de module van de slider eens uit en kijk of dit klopt?

Zoals ik het nu kan zien kun je in de slider een background-image plaatsen. Je hebt wel is waar deze optie niet in gebruik, maar het kader voor de background ligt toch over jouw contactformulier. Is er een optie om het achtergrond-beeld uit te zetten. Of probeer eens de "/" weg te halen. In de printscreen heb ik de background-image uitgezet en zie je dat ik het formulier gewoon kan invullen.

Hoor het graag.

Groet,
Patrick
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Paul Habets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla 5
Meer
08 apr 2019 09:58 #19184 door Paul Habets
Beantwoord door Paul Habets in topic Contactformulier van standaard Joomla werkt niet
Hallo Patrick,

Ik heb alle modules uit gezet maar er is geen verandering.

Zoals ik het nu kan zien kun je in de slider een background-image plaatsen.
Dat zal zijn bij een betaalde versie, maar in deze situatie niet.

Je hebt wel is waar deze optie niet in gebruik, maar het kader voor de background ligt toch over jouw contactformulier. Is er een optie om het achtergrond-beeld uit te zetten.
Deze optie was ingeschakeld in de Template maar er was geen images geselecteerd.
Het probleem is nu opgelost.


Of probeer eens de "/" weg te halen. In de printscreen heb ik de background-image uitgezet en zie je dat ik het formulier gewoon kan invullen.
Bedankt voor de tips, gelukkig is het opgelost.
Groetjes van Paul

Paul48
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena