Hoe krijg ik de kolommen onder het hoofdartikel?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 apr 2019 16:39 #19208 door Gast
Ik heb de weblog Slim!Zelfstandig ( www.slimzelfstandig.nl ). Deze is ingedeeld in twee kolommen. Als ik er voor kies om een hoofdartikel te hebben is de opmaak verwrongen. Ik gebruik namelijk standaard een artikelfoto van 250x250px. De introtekst is echter altijd korter dan de foto, omdat dit afgestemd op 2 kolommen. Hoe zorg ik dat het eerst volgende artikel onder de foto wordt gezet in plaats van deze naast de foto wordt geplaatst? Ik heb als voorbeeld het tijdelijk aangezet op de pagina +Keuken
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 apr 2019 14:28 #19224 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Hoe krijg ik de kolommen onder het hoofdartikel?
Vaste afmetingen zijn niet echt handig bij een responsive site. Beter is om dit met css te regelen.
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
12 apr 2019 16:59 #19225 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Hoe krijg ik de kolommen onder het hoofdartikel?
Om daar op in te haken.

Geef het tekstblok een css-waarde:
Code:
clear:left;
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
14 apr 2019 08:43 #19240 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Hoe krijg ik de kolommen onder het hoofdartikel?
Wat Patrick aangeeft werkt prima en is zeker de beste optie.

Wil je dit niet dan kan je kan de blog bij het menuitem --> Blogweergane ook instellen op "Hoofdartikel 1" , "Intro-artikelen 0" , "kolomen 1"
Dan heb je 1 kolom met alle artikelen onder elkaar!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena