Mobile view verdwenen.

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 jun 2019 13:46 #19454 door Gast
Mobile view verdwenen. werd gestart door Gast
Onlangs heb ik een tekstuele aanpassing mogen maken op een Joomla website. Onlangs heb ik helaas mogen constateren dat het merendeels van de mobile view van de website verdwenen is. Ik weet niet hoe ik deze weer kan terug zetten. Alle extensies en dergelijke zijn momenteel up to date. Heeft iemand eerder dit probleem gehad en zo ja hoe is dit toen opgelost?

www.hofmanacc.com/
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 jun 2019 20:55 #19455 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Mobile view verdwenen.
Hallo Jeroen,

als eerste van harte welkom hier ;)

Wat bedoel je precies met 'Mobile View'? Dat je site goed zichtbaar/responsive is op smartphone?
De template die je gebruikt is van 2011 en deze is niet responsive.

En het belangrijkste is je draait op een zeer verouderde joomla (2.5.28) versie we zitten op dit moment al bij versie 3.9.6

Wacht je reactie.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
09 jun 2019 12:05 #19456 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Mobile view verdwenen.
Denk dat het eerder te maken heeft met een (vernieuwde) php versie in combinatie met joomla 2.5.28 dan met een wijziging in een tekst.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
11 jun 2019 04:56 #19458 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Mobile view verdwenen.
Ook al ziet de website er nog prima uit voor het doel, Joomla 2.5.x wordt al een aantal jaar niet meer ondersteund qua veiligheidspatches. Het gebruikte template komt uit 2011 en in de informatie daarbij wordt niks gezegd over mobiel gebruik, dat was in 2011 ook helemaal nog niet in gebruik bij vrijwel iedereen.

Ik neem aan dat accountants ook graag veilig werk afleveren, een website bezitten die als onveilig beschouwd zou mogen worden door verouderde software is niet handig. Verder, ik denk niet dat de website al op PHP7 zit maar zodra de hosting dat zelf gaat activeren is de kans erg groot dat de website gaat omvallen omdat deze verouderde versie normaal gezegd geen PHP7 ondersteund.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jun 2019 05:15 #19460 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Mobile view verdwenen.
Bedankt allen voor de toelichting. Ik had inderdaad al vermoeden dat de mobiele weergaven van het template niet aanwezig zou zijn. Echter, ik wilde het toch even laten checken. Het was mij inderdaad bekend dat de website momenteel ook op een oudere Joomla versie functioneerde.

Voor dat ik deze überhaupt ga updaten zal ik eerst eens testen of middels de update de site niet zal gaan omvallen.

Nogmaals bedankt!



Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
11 jun 2019 09:13 #19461 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Mobile view verdwenen.

Voor dat ik deze überhaupt ga updaten zal ik eerst eens testen of middels de update de site niet zal gaan omvallen.


Graag gedaan Jeroen :)

Hier een link naar handleiding hoe je een site kunt upgraden naar 3.x

En upgrade meteen ook je PHP versie bij je hosting ;)

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena