Ik wil graag een jpg op de positie van de Banner zetten maar kom er niet uit hoe dat moet.

  • Chambone
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Beginnende Joomla website bouwer
Meer
13 mei 2020 16:21 #21227 door Chambone
Hallo Allemaal,

Ik wil graag een jpg op de positie van de Banner zetten maar kom er niet uit hoe dat moet.

Ik heb al een code in de user.css gezet maar die werkt alleen voor de Header positie en niet voor de Banner positie.
Uiteraard als ik .banner vervang door . header. Maar op de Header positie heb ik wat anders staan.

Hoe los ik dit op of is er een andere mogelijkheid dan met een code in de user.css. Ik kan het na lang zoeken nog steeds niet vinden.
De website is www.telecomcenteramsterdam.nl/ en het is de laatste Joomla versie.
de jpg staat op de positie zoals in de code staat.
Wie o wie helpt mij hoe ik dit plaatje op de postitie van de Banner zet?

.banner {
background-image:url(/images/fotos/banner/telecom-center-amsterdam-banner.jpg);
background-repeat:no-repeat;
background-size:cover;
height:250px;
}

@media only screen and (max-width : 400px) {
.banner {
background-image:url(/images/fotos/banner/telecom-center-amsterdam-banner.jpg);
background-repeat:no-repeat;
background-size:cover;
}
}


Sjors Chambone

S.R.M. Chambone
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
  • Chambone
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Beginnende Joomla website bouwer
Meer
14 mei 2020 17:48 #21229 door Chambone
Hoi Fred,

Dank je wel. Ik heb het opgelost met jouw hulp. Soms is de oplossing veel simpeler dan waar je zelf mee bezig bent. Ik heb wel een kleine wijziging gedaan.
Ik maakte een nieuwe Module aan en koos voor de Willekeurige afbeelding en heb bij Afbeeldingen map de locatie waar het plaatje stond in mijn geval images/fotos/banner ingevuld en de breedte en de hoogte en uiteraard bij Positie Banner gekozen. En klaar was het.

Ik had eerst CK Slideshow op de Banner positie maar die gaf wat problemen bij Google zag ik en ik zocht een andere oplossing en dat is deze die jij gaf. Een bewegend plaatje geeft ook meer afleiding voor de bezoeker en nu heb ik maar 1 afbeelding op de Banner positie staan dus 2 problemen opgelost.
Nogmaals dank je wel.

S.R.M. Chambone
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena