individueel stylen submenu-item werkt niet met 'linktype' > 'class van link'.

  • Thoom
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 jun 2020 07:31 #21332 door Thoom
individueel stylen submenu-item werkt niet met 'class van link'.

Stylen via 'class van link' toewijzen lijkt alleen te werken op de eerste items van het hoofdmenu, als ik een 'class van link' aan een submenu item in het hoofdmenu toevoeg werkt deze niet.

Ook is in firebug te zien dat deze css class wel wordt toegewezen aan de 1e items in het hoofdmenu (ter test) en niet zichtbaar is in firebug voor een item in het dropdown submenu (li > a)

Kan ik een class of ID voor een specifiek menu-item toewijzen in de default.php via de mod_menu override?


Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 jun 2020 13:39 #21333 door Youll
Weet je wel zeker dat je de juiste selector gebruikt? Dit zou normaal gesproken gewoon moeten werken.
Discussie gesloten.
  • Thoom
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 jun 2020 10:11 #21341 door Thoom
Hoi Youll,

Als ik bij een menu-item 'class van link' > 'foobar' class aanmaak en in de css > a.foobar {background-color:#3d3d3d;} werk deze gewoon. Als ik dit bij een submenu item aanmaak gebeurd er niks. Ook zie ik in de html dat de 'foobar' class niet is toegevoegd bij het submenu item.

Heel vreemd.

Enig idee waar nu te kijken?
of weet jij hoe ik de submenu-items in de mod_menu > default.php kan toewijzen?

Alvast dank,
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
05 jun 2020 04:04 #21346 door Patrick
probeer eens a.foobar li
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
01 jul 2020 12:15 #21481 door Robert
Heb je een link waar we kunnen meekijken? CSS werkt altijd. Zo niet, dan doe je iets verkeerd (sorry :D ) Het kan zijn dat je aanpassing wordt overschreven door een andere css-code.
Een menu-item kun je een class meegeven op het tabblad Linktype

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena