Plotselingen wijziging in verhoudingen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 apr 2021 14:30 #22743 door Gast
Ik durf bijna niet nog een keer beroep op jullie kennis te doen, maar onverwachts op mijn website de grid presentatie gewijzigd. De vlakken zijn niet langer vierkant, maar rechthoekig geworden. Ik kan met de Inspector van Chrome, niet boven water krijgen waar ik dit kan corrigeren.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 apr 2021 14:31 #22744 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Plotselingen wijziging in verhoudingen
Voor de duidelijkheid is alleen de hoogte veranderd. De breedte is wel goed blijven staan.
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 apr 2021 15:42 #22745 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Plotselingen wijziging in verhoudingen
Zoiets gebeurt nooit vanzelf. Blijkbaar heb je toch zelf ergens iets veranderd.
Zet anders een backup terug van toen het nog wel goed was.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
01 apr 2021 19:09 #22746 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Plotselingen wijziging in verhoudingen
Zo te zien is de grid dusdanig ingesteld dan de breedte 2x de hoogte is.

Wellicht kan je dit in de module instellen.

Om dit in de css aan te passen kan je onderstaande css code in de custom.css plaatsen.
Code:
.projects-wrapper .project-img .project-img-extra, .portfolio-module .projects-wrapper .project-img .project-img-extra { background-image: linear-gradient(top, #D1E990 0%, #AAD75B 100%); background-image: -o-linear-gradient(top, #D1E990 0%, #AAD75B 100%); background-image: -moz-linear-gradient(top, #D1E990 0%, #AAD75B 100%); background-image: -webkit-linear-gradient(top, #D1E990 0%, #AAD75B 100%); background-image: -ms-linear-gradient(top, #D1E990 0%, #AAD75B 100%); background-image: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0, #D1E990), color-stop(1, #AAD75B)); left: 0; opacity: 0; position: absolute; text-align: center; top: 0; -webkit-transform: translateX(-100%); -moz-transform: translateX(-100%); -ms-transform: translateX(-100%); -o-transform: translateX(-100%); transform: translateX(-100%); width: 49%; height: 100%; }

Hier is alleen de width aangepast, deze stond op 100% is nu aangepast naar 49% (regel 21).

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena