Verwijderen van jollyany template met astroid framework

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2021 21:19 #23425 door Gast
Ik probeer de template Jollyany met framework Astroid te verwijderen van een Joomla 3.10 website. Dit lukt maar vervolgens crashed de site volledig. Met name het astroid framework is niet te verwijderen. Is hiervoor een oplossing? Ik wil hier ondanks de goede ervaringen met Astroid vanaf omdat de ontwikkeling hiervan gestopt is volgens hun eigen website.

Groet Harrie
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2021 21:26 #23426 door Gast
Ook als je het astroid framework uitzet terwijl je een ander framework gebruikt en deze dus niet gebruikt crashed de site.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2021 21:30 #23427 door Gast
Ik krijg dan de melding: Return value of Astroid\Framework::getDocument() must be an instance of Astroid\Document, null returned
Ofwel ondanks dat ik het framework niet meer gebruik is er ergens toch nog een verwijzing naar dit framework. Dit lijkt mij niet wenselijk. Maar hoe is dit op te lossen??
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
02 dec 2021 07:01 #23428 door Leen
Hallo Harrie,

Heb je wel eerst een andere bv een standaard Template ingesteld ?
Zodat astroid niet meer als standaard staat ?
En anders met phpmyadmin naar jouw website database prefex _extensions
en daar zal ergens als laatste staan

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
02 dec 2021 17:45 #23434 door Fred
Als het verwijderen problemen geeft, dan gewoon laten staan en een andere template als prefix template instellen.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena