Youtube schaalt niet goed op mobiel in Cassiopeia template

  • Frank
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • joomla CMS
Meer
14 dec 2021 14:46 #23468 door Frank
Hallo Wereld:-)
Ik werk op een testsite met Joomla 4.04 en PHP8.0 op de standaard template Cassiopeia.
Op mijn PC is alles OK maar ALLEEN als ik mijn telefoon verticaal houd (Android Chrome browser) is de ingesloten YouTube film niet responsive ...
Het gevolg is dat de pagina gaat 'zwabberen'
Is dit een bug of weet iemand een oplossing voor dit probleem? Bootstrap? CSS?
Cassiopeia is het Joomla 4 website template gebaseerd op Bootstrap 5.
Ik ben een ervaren Joomla programmeur maar net niet ervaren genoeg blijkbaar ;-(
track4ward.com/index.php?view=article&id...um-amsterdam&catid=8

Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
14 dec 2021 16:25 #23470 door Fred
Hoi Frank,

Om het een of ander uit te sluiten installeer dan eens een andere template en kijk of het dan nog is. Zo nee dan is idd de Cassiopeia template de veroorzaker en kan er verder worden gekeken. We horen van je.


Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Frank
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • joomla CMS
Meer
14 dec 2021 21:07 #23476 door Frank
Hallo Fred,
Heb nu getest met theme-20041-j4 - Standaard , maar geen best resultaat
zie track4ward.com/index.php/testtemplate
Heb jij een suggestie voor een goede (test)template vergelijkbaar met CASSIOPEIA ?
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 dec 2021 21:22 #23477 door Youll
Dit heeft niets met je template te maken, maar met de manier waarop je je video erin zet.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern