Achtergrond op de home.

  • Peter de Vries
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 feb 2022 18:37 #23787 door Peter de Vries
Achtergrond op de home. werd gestart door Peter de Vries
Hoi .
Ik ben nieuw met Joomla en ben bezig met de volgende website www.primanautic.nl/index.php Nu wil ik op de home een achtergrond afbeelding hebben en heb in de broncode van het artikel het volgende gezet.
Code:
<div style="background-image: url('/images/headers/P1110345.png');"> </div>
Maar zoals jullie zien wordt de achtergrond weergegeven als een regel.

Wat doe ik hier fout.

Alvast bedankt Peter

PrimaNautic.nl - Joomla 406 - Kickstart Cassiopeia
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
12 feb 2022 19:11 #23788 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Achtergrond op de home.
volgens mij werkt het wel.
misschien even je webbrowser cache opschonen.

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
12 feb 2022 19:16 #23789 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Achtergrond op de home.
Hoi Peter,

Ten 1e welkom op dit forum en mooi dat je voor Joomla! hebt gekozen om je website te bouwen.
Zo te zien gebruik je Joomla! 4 en dat is prima.
In Joomla! 4 maak je gebruik van de standaard template Casseopeia.

Om alhier een achtergrond in te zetten is het niet nodig om de broncode aan te passen. Sterker nog het is beter om dit niet te doen want er is een grote kans dat bij een update van het CMS de broncode wordt overschreven waardoor jouw toevoeging weg is.

Via de administrator kan je in de template ( Cassiopeia ) een achtergrondafbeelding plaatsen.

Maar er is nog een betere optie waar je onder andere dit en nog veel meer makkelijk kan aanpassen en dat is: