Template toont velden niet goed

  • Natasja
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomlagebruiker sinds versie 1. :)
Meer
09 jan 2023 18:57 #24941 door Natasja
Template toont velden niet goed werd gestart door Natasja
Ik heb een site in J4 met een Nicepage-template. So far, so good. Echter, de velden in het registratieformulier worden niet goed getoond. Een probleem van de template, want in de standaard Joomla-template werkt het formulier wel zoals verwacht. Echter, ik wil mijn eigen template gebruiken.

Mijn vraag is daarom:

Waar in de template wordt de weergave van velden geregeld? Want dan wil ik die settings uit de Caseopeia-template halen en in mijn template plakken. Als dat kan, natuurlijk. Want dat het iets met de template te maken heeft, is aangetoond.

Om het probleem te laten zien: op mijn.netnietgenoeg.nl staan 2 registratieformulieren. Het formulier (2) werkt, het andere formulier werkt niet.

Hulp is zeer welkom.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 jan 2023 21:26 #24943 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Template toont velden niet goed
Ik ben niet bekend met nicepage pagebuilder.

De template verwijderd alle teksten zie ik en in de bron zijn die teksten ook niet terug te vinden.

Als je wilt wil ik beste wel een kijkje nemen in je backend.

Je mag me via pm desnoods gegevens sturen.

Hoor het wel van je.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
10 jan 2023 05:35 #24945 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Template toont velden niet goed
Dit template is niet goed gemaakt, dit is je bekend! Om toekomstige problemen te voorkomen deze template niet gebruiken. Maar je wil toch deze vormgeving. Dat kan, maar dan moet je YOOtheme Pro als template installeren en hierop deze vormgeving gebruiken. Dat is vrij eenvoudig te doen.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Natasja
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomlagebruiker sinds versie 1. :)
Meer
10 jan 2023 07:40 #24947 door Natasja
Beantwoord door Natasja in topic Template toont velden niet goed
De template is wel goed gemaakt, alleen voorziet Nicepage schijnbaar niet in de opmaak van deze velden. Dat is althans waar het op lijkt. Ik heb met de template verder 0 problemen en heb ook nooit problemen met de template gehad, behalve dat we nu dus een formulier bouwen waar de template schijnbaar niet in voorziet. Ik wil dus weten waar de velden zijn geregeld in de template, zodat ik dat in mijn template kan aanvullen.

Vraag / verzoek is ook bij Nicepage zelf neergelegd, maar die zijn nooit zo snel met reageren.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
10 jan 2023 10:52 #24949 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Template toont velden niet goed
Hoi Tasja71,

ik heb even in je backend gekeken maar kan niks raars vinden.

Natuurlijk heb ik ook niet alle rechten dus ik kon niet in het script (css, html en js) kijk van de template.

Blijf het raar vinden dat nicepage dit doet zei halen de core bestanden uit Joomla en het ziet er lelijk uit.

Om nu de hele template om te bouwen met script van een andere template is niet de bedoeling.

Het beste kan je even hun reactie even afwachten misschien hebben hun een gepaste oplossing.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena