?php echo .... : site werkt niet meer.

  • Olga
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik heb drie joomla websites gemaakt en in beheer voor mijn muzikale proffesionele activiteiten. Daar
Meer
04 jul 2023 13:15 #25457 door Olga
Dag, ik heb een error <?php echo htmlspecialchars($this->params->get('sitetitle'));?))

Dit is nu te zien op internet als mijn website, maar heb mijn website met melding, "er wordt aan de site gewerkt", offline gehaald. Waar in de backend en hoe kan ik deze fout oplossen?
Ik was bezig om een piwik analytics script in te voegen bij index.php. Dat kon ik niet saven, gek genoeg en het kwam er dus niet in te staan, maar lijkt wel een fout veroorzaakt te hebben. Op twee andere websites werkt het al wel. Ik had geloof ik wel een verkeerd script (van een van da andere websites) proberen in te voegen. Maar wat er niet staat kan je niet weghalen.
Dus wat nu?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
04 jul 2023 21:37 #25458 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic ?php echo .... : site werkt niet meer.
Hoi,

als eerste welkom hier.

Heb je geen backup zo ja zet die gewoon terug.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Olga
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik heb drie joomla websites gemaakt en in beheer voor mijn muzikale proffesionele activiteiten. Daar
Meer
05 jul 2023 08:40 #25459 door Olga
Beantwoord door Olga in topic ?php echo .... : site werkt niet meer.
Dat is de enige optie? Is missschien wel de snelste als er verder geen tips zijn. Doen we dat.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
05 jul 2023 14:47 #25460 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic ?php echo .... : site werkt niet meer.
Hoi,

welke template gebruik je?

Om welke site gaat het?

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Olga
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik heb drie joomla websites gemaakt en in beheer voor mijn muzikale proffesionele activiteiten. Daar
Meer
05 jul 2023 19:30 #25461 door Olga
Beantwoord door Olga in topic ?php echo .... : site werkt niet meer.



Hallo Ron,

Normaal probeer ik restoren met backups te vermijden, want filezilla en gedoe. Maar bedacht me door jouw post, dat mijn webhoster ook backups maakt, dus snel daar zoeken, en in een handomdraai binnen 5 minuten backup van 30 juni (de grootste mb, dus meest compleet v.d. afgelopen week ), gebruikt om die terug te zetten. Klaar.

Maar, ik heb Beez3 en daar ooit een kopie van gemaakt, zodat na een update van joomla niet vanalles weer weg is.
Ik kon, als je bij extensies->templates->stijlen bent, de linkerkolom (->stijl bewerken) niet meer gebruiken.
De rechterkolom (template) kon ik wel aanklikken en kwam dan bij de css-map en html-map en de index.php enzo.
Daar is waarschijnlijk iets blijven hangen, of per ongeluk met de muis iets verschoven in een bestand, zodat er alleen nog maar een dikgedrukte tekst(zie "foutmelding" hierboven) te zien was als zijnde mijn website.
Volgens mij is het verder goed zo en dank voor de tip!
Groeten, Olga
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena