Pagina begint halverwege homepage

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2015 19:03 #4803 door Gast
Pagina begint halverwege homepage werd gestart door Gast
Op het moment dat ik ga "zoeken in mijn webwinkel" verschijnen de resultaten pas halverwege de homepage. Ik zou verwachten dat ik op een nieuwe pagina kom met de zoek-resultaten maar op één of andere manier worden deze zoek-resultaten halverwege de homepage geplaatst.

Ditzelfde gebeurd op het moment dat ik naar "mijn bestellingen" wil. Je zou verwachten dat je op een nieuwe pagina komt met alle bestellingen maar ook hier worden de bestellingen halverwege de homepage geplaatst.

Ook bij de routering --> fabrikanten --> toon alle producten --> sorteer aflopend, komen de resultaten halverwege de homepage. De eerste 2 stappen gaan nog goed en verschijnen op een nieuwe pagina, maar de laatste stap gooit roet in het eten.

De rest loopt allemaal goed en verschijnt wel op een nieuwe pagina... het lukt ook niet om dit normaal te krijgen.

Bovenstaande is trouwens gekomen op het moment dat ik de "zoekmachine vriendelijke URL's" heb ingeschakeld.

Allicht dat hier een oplossing voor is, maar mij is het nog niet gelukt deze te vinden... iemand een idee?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2015 19:03 #4804 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Pagina begint halverwege homepage
Idee 1) Zet de "Zoekmachine vriendelijke URL's" weer uit.

Idee 2) Laat ons weten waar we mee kunnen kijken want dit is waarschijnlijk iets wat geregeld word door de template.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 nov 2015 19:03 #4805 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pagina begint halverwege homepage
Als je je website met een onherkenbare URL wilt delen, maak er dan een bit.ly link van oid. ;)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena