standaard weergave VM

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 okt 2015 17:41 #5416 door Gast
standaard weergave VM werd gestart door Gast
Binnen Joomla 3.4.4. heb ik VM 3.0.10 geïnstalleerd.
alles werkt prima, maar ik snap een paar dingen niet, waarvan ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Mijn dank ik groot voor alle hulp die ik krijg!!!

Binnen het standaard menu heb ik bij 1 item van het menu die webwinkel heet een koppeling gemaakt naar standaard weergave van VM. Dit gaat prima, maar ik mis nu in het scherm een zoekvenster en een winkelwagen.

Iemand een idee hoe ik deze daar kan toevoegen?

Via een artikel een module winkelwagen en zoeken gaat wel.. dus nu alleen hier nog?

Kijkje nemen kan altijd op www.boetieklaurens.nl (klik op webwinkel)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 okt 2015 17:41 #5417 door Gast
Beantwoord door Gast in topic standaard weergave VM
Je kunt dit regelen via Modulebeheer. De winkelwagen opzoeken, activeren en een modulepositie meegeven. Er is ook een module VM Search in shop. Deze kun je ook activeren en voorzien van een modulepositie.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 okt 2015 17:41 #5418 door Gast
Beantwoord door Gast in topic standaard weergave VM
Goedemiddag Grubosoft,

Dank voor je bericht!

Ik heb de winkelwagen gevonden en geactiveerd en een positie opgegeven om binnen een artikel op te roepen middels "loadposition" maar als ik dat doe werkt de hele pagina niet meer (die blijft wit / leeg), als ik de module deactiveer of ik haal de code weg uit het artikel en dan is het probleem opgelost.

bij het zoeken en het geen wat hierboven staat toepassen gaat wel goed!

het probleem van de winkelwagen zou ik graag willen oplossen. Dan heb ik in ieder geval per categorie zoals aangemaakt alles compleet. Ik mis dan alleen via de webwinkel (standaard weergave VM nog wel het zoeken en winkelwagen)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 okt 2015 17:41 #5419 door Gast
Beantwoord door Gast in topic standaard weergave VM
Hoi Jussie,

Ook dit heb ik geprobeerd maar dan blijft het scherm wit als ik een winkelwagen toevoeg.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 okt 2015 17:41 #5420 door Leen
Beantwoord door Leen in topic standaard weergave VM
Ik begrijp nog niet precies waar je de winkel wagen wil hebben
want als ik een artikel probeer te bestellen komt de optie winkelwagen tonen
en doe ik dit klik winkelwagen kan zie ik heb ook
Dus als je hem gewoon in je winkelmenu wilt hebben kan je toch een nieuw menu-item aan maken en dan bij menu-type de winkelwagen virtuemart kiezen

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena