3 producten naast elkaar

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 jul 2015 19:01 #6643 door Gast
3 producten naast elkaar werd gestart door Gast
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het configureren van een webshop voor een vriend van mij. Nu stonden een hele tijd in een categorie van producten, drie producten naast elkaar op een pagina.

Nu is er een update geweest van joomla/virtuemart en nu staan er nog maar twee producten naast elkaar, en een er onder.

Ik heb in de adminpanel gekeken en daar staan volgens mij alle gegevens goed. In virtuemart staat iig de rij op 3 ingesteld.

Hebben jullie misschien een idee?

Tevens is het ''Sorteren op Volgorde Aflopende volgorde etc'' weer terug gekomen boven de producten. Dit heb ik een tijdje geleden weg weten te halen in de broncode maar door de update is dit nu ook weer terug. Hebben jullie misschien ook een idee waar ik dat weer terug kan vinden in de broncode, aangezien ik dit vergeten ben :(

Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
02 jul 2015 19:01 #6644 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic 3 producten naast elkaar
Ik heb je topic verplaatst want het heeft natuurlijk niks te maken met de installatie of upgrade van Joomla zelf. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 jul 2015 19:01 #6645 door Gast
Beantwoord door Gast in topic 3 producten naast elkaar
Oke dankjewel hvdmeer!

Niemand een suggestie?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 jul 2015 19:01 #6646 door Gast
Beantwoord door Gast in topic 3 producten naast elkaar

Seagate199;122312 schreef :
Tevens is het ''Sorteren op Volgorde Aflopende volgorde etc'' weer terug gekomen boven de producten. Dit heb ik een tijdje geleden weg weten te halen in de broncode maar door de update is dit nu ook weer terug. Hebben jullie misschien ook een idee waar ik dat weer terug kan vinden in de broncode, aangezien ik dit vergeten ben :(


Hiervoor gebruik ik Firebug van Mozilla
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena