Kleine vragen voor kleine problemen

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 mei 2015 08:59 #6884 door Gast
Kleine vragen voor kleine problemen werd gestart door Gast
Hallo,

Ik heb me rot gezocht om deze dingen maar kan helaas het antwoord niet vinden.
Met Joomla3xVirtuemart3 heb ik een webshop gemaakt ( www.moosfashion.nl ) Template Hera
Wie wilt/kan me helpen met de volgende dingetjes:

- Bij template beheer van hera krijg ik steevast in creditcardslogo's uploaden de laatste 2 van de 5 (4 en 5 dus) een dubbele afbeelding te zien.
(Ja, ik ga deze vraag ook stellen bij de maken van Hera maar dacht ach, waarom ook niet hier)

- Ik wil foto's wisselend afbeelden met de module om diverse foto's te tonen. Ik heb hiervoor de sidebar aangewezen en zie de naam van de afbeeldingen staan, maar helaas, geen foto.

- Ik wil heeeeeel graag extra informatie verschaffen op pagina's die niet gelinkt zijn in een menu. Bijvoorbeeld. Als je op de cookieinfo knop drukt, dan wil ik graag een pagina, In mijn shop, met dat template die uitlegt wat er gebeurt met je cookies.
Ik heb hiervoor een nieuw menu aangemaakt, daar het artikel in gehangen, en krijg steevast de Internal Server Error. Grrr.
Hoe maak ik een simpele losse pagina aan? (beginners info maar ik kan het nergens vinden)

- En last but not least: Ik wil graag dat als mensen inloggen, ze te zien krijgen bij hun accountinfo, wat ze besteld hebben, etc. Het menu daarvoor is al klaar.
Ik krijg het niet toegewezen op de juiste pagina. Dat het ook zichtbaar wordt ipv het standaard menu.
Hoe zit dat nou met die extra menu's?

Alvast dank voor degenen die zich hierover willen buigen, ik ben u bij voorbaat al eeuwig dankbaar!

Groetjes Annemieke


Bericht toegevoegd op 10 mei 2015 om 10:59
Vorige bericht was op 9 mei 2015 om 12:38


De laatste vraag betreft het menu, na inloggen heb ik inmiddels weten op te lossen.
Nu de rest nog,

Alvast bedankt toppers!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 mei 2015 08:59 #6885 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kleine vragen voor kleine problemen
Stuur mij eens je inloggegevens per e-mail ([email protected]) met de rechten van een super gebruiker en ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 mei 2015 08:59 #6886 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kleine vragen voor kleine problemen
Kan ik me voorstellen.

Vraag 1: snap niet precies wat je bedoelt, maar van wat ik ervan opmaak is het inderdaad een template probleem en zonder specifieke informatie kunnen we er niet veel meer mee.

Vraag 2: wat heb je ingevuld als Image Folder? Het lijkt mij het meest waarschijnlijke dat je de juiste map niet bereikt en dat er daarom dus geen afbeeldingen worden weergegeven.

Vraag 3: een Internal Server Error staat los van Joomla instellingen. Het zou kunnen dat je de htaccess.txt nog niet hebt hernoemd naar .htaccess? Deze staat in de hoofdmap van Joomla. De methode zoals je die in Joomla gebruikt is wel goed. Je maakt daar gewoon een menu aan die je niet toont op je website, maar deze zorgt er wel voor dat linkjes aangemaakt worden.

Vraag 4: Als het een geheel los menu is dan zou je de module Access op Registered kunnen zetten. Ook de menu items zet je dan op Registered, en dan kunnen ze dus alleen gezien worden op het moment dat je ingelogd bent.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 mei 2015 08:59 #6887 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kleine vragen voor kleine problemen
Opgelost:

1: In de css file stond bij de creditcard logo's in Hera template bij cc5 toon: inmage cc4 en datzelfde stond bij cc4 (afkorting creditcard) Aanpassing dat 5 gewoon afb. 5 moet tonen, was het klaar.

2: Niet meer interessant, anders opgelost door advertenties aan te maken die nu rouleren.

3. pagina's linken inderdaad in invisible menu die niet gelinkt is aan een positie. Nu kan ik netjes alles gebruiken wat ik nodig heb.

4. was een module toevoegen vanuit virtuemart account info, ipv de accountinfo van joomla.


Bericht toegevoegd op 28 juni 2015 om 21:23
Vorige bericht was op 28 juni 2015 om 21:23


mag dus gesloten worden. :-)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena