Geen pagina na kieze categorie

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mei 2015 09:42 #7305 door Gast
Geen pagina na kieze categorie werd gestart door Gast
Ik probeer een site te verhuizen, maar voor de zekerheid test ik eerst alles bij mijzelf.
De site bevat Joomla en VirtueMart.

Het overzetten gaat op zich prima. Alleen wanneer ik op een op een categorie op mijn voorpagina klik krijg ik steeds dat de pagina niet kan worden gevonden. Alleen de categorie "Kant en klare raamdecoratie" gaat verder. Maar als ik dan verder wil klikken gaat het ook weer fout.
In Chrome blijft het hele scherm wit en ook de foutopsporing geeft verder niks aan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

De link is: www.kampherbeek-productions.nl/deco
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2015 09:42 #7306 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geen pagina na kieze categorie
Wel apart in IE-11 lijkt alles te werken maar in google chrome en Firefox niet.
heb je soms iets in een htaccess of een ander beveiliging iets aan of uit gezet

lvda
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2015 09:42 #7307 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geen pagina na kieze categorie
Ik denk ook niet dat je de htaccess echt moet verwijderen m maar misschien stond daar juist iets in wat dat veroorzaakte
Maar ik neem aan dat je nog wel gewoon een nieuwe htaccess.txt uit een Joomla_3.4.1-Stable-Full_Package-Dutch.zip die je op je pcuitpakt en dan die htaccess.txt kan terug zetten en dan die weer hernoemen naar .htaccess

lvda
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2015 09:42 #7308 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geen pagina na kieze categorie
heb je ook al eens geprobeerd of iets bij SEO-instellingen aan of uit zetten helpt .
Wat ik nu begrijp is als ik de eerste keer gelijk op de plaatjes categorieën klikt niks werkt.
Maar klik ik eerst op linker menu op home pagina dan werkt alles nadien wel goed
ook in google chrome en Firefox en IE-11.
dus er moet ergens klein foutje zitten ik weet niet hoe je die categorie met afbeeldingen nu laat tonen maar kan het zijn dat je daar ergens bij menu item Weergave Virtuemart categorie iets anders heb staan ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2015 09:42 #7309 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geen pagina na kieze categorie
ik kan niet veel meer bedenken dat er of bij de virtuemart Categorieën > lijst iets niet gepubliceerd staat of bij virtuemart > artikelen .lijst

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mei 2015 09:42 #7310 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Geen pagina na kieze categorie
Je hebt nu de SEO instellingen uitstaan, maar ik zie dat je nog steeds lege pagina's krijgt. Dus het heeft in ieder geval niets te maken met de omzetting naar zoekmachine vriendelijke url's.

Wat bedoel je precies met foutopsporing? Heb je al eens error reporting op maximum gezet? Dat doe je door naar Global Configuration te gaan, tabblad Server. Het kan goed zijn dat je foutmeldingen krijgt die het witte scherm veroorzaken, maar dat deze nu verborgen worden.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 mei 2015 09:42 #7311 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Geen pagina na kieze categorie
De fatal error is in ieder geval de oorzaak van de witte pagina. Op het moment dat een fatal error ontstaat wordt het laden van de pagina gestopt.

Nu je weet dat de fout ontstaat in het component van Virtuemart, zou je kunnen nagaan of er een update is die dit specifieke probleem verhelpt. Zit je op de laatste versie?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena