Klanten kunnen hun bestelling niet afronden

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 mei 2015 13:06 #7549 door Gast
Mensen,

Ik heb een probleempje. Al een paar dagen krijg ik geen bestellingen binnen op mijn website bodybooster.nl. Tot vandaag snapte ik niet waarom.

Blijkbaar kan men hun bestelling niet afronden. Artikelen in winkelwagen leggen werkt prima, winkelwagen bekijken en aanpassen werkt prima, maar dan het afronden... Verzendadres invullen werkt ook nog prima, maar de volgende stap naar verzendmethode werkt niet. Hoe vaak je ook op de knop 'volgende' drukt, hij gaat niet naar de volgende pagina en dus de bestelling niet afronden.

Joomla versie 1.5.26, Virtuemart versie 1.1.8 stable

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Ohjaa, ik ben een n00b
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
01 mei 2015 13:06 #7550 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Klanten kunnen hun bestelling niet afronden
Hoi Copier en welkom op ons forum. Ik heb je topic verplaatst naar het Virtuemart gedeelte van dit forum.

Ik heb zelf geen goede kennis van Virtuemart maar je Joomla en Virtuemart versies zijn redelijk verouderd. Misschien is het verstandiger om te kijken naar een nieuwe website op basis van Joomla 3.4.1 en een webshop (al dan niet Virtuemart)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena