Overrides payment/shipment select

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 mrt 2015 09:21 #8529 door Gast
Overrides payment/shipment select werd gestart door Gast
Hallo,

Ik vroeg me af of er iemand is die mij kan helpen met het maken van een override voor het verbergen van de betaal/verzendmethode opslaan balk. ik wil dat je simpel op het knopje bij de methodes drukt en het dan automatisch word opgeslagen en dat je niet extra op opslaan hoeft te drukken.. want mensen doen dit niet.

De site waaraan ik aan het werken ben is lvblab.nl/topwijnthuis/cart in de cart pagina. En het is een 3.3 site. Ik weet al dat de pagina's die een override moeten hebben "select_shipment.php" en "select_payment.php" heten. Ik heb de bestanden toegevoegd.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 mrt 2015 09:21 #8530 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Overrides payment/shipment select
Om de knoppen te verwijderen, maak (indien nog niet aanwezig) eerst een template override voor de betreffende bestanden en verwijder uit beiden het deel;
Code:
<div class="buttonBar-right"> <button name="updatecart" class="<?php echo $buttonclass ?>" type="submit"><?php echo vmText::_('COM_VIRTUEMART_SAVE'); ?></button> <?php if ($this->layoutName!='default') { ?> <button class="<?php echo $buttonclass ?>" type="reset" onClick="window.location.href='<?php echo JRoute::_('index.php?option=com_virtuemart&view=cart&task=cancel'); ?>'" ><?php echo vmText::_('COM_VIRTUEMART_CANCEL'); ?></button> <?php } ?> </div>

Ik heb het op een testsite uitgeprobeerd en ik ben verder geen problemen tegen gekomen.
Echter komen eventuele problemen meestal pas te voorschijn bij het gebruik op een live site.
Ik moet wel zeggen dat jouw bestanden er iets anders uitzagen als de mijne, maar het kan zo zijn dat de template maker al iets heeft gewijzigd, of dat we beiden verschillende VM versies gebruiken.
De aangehaalde code was in ieder geval in alle bestanden gelijk.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena