Speciale velden werkt niet bij de producten in de admin

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 mrt 2015 14:10 #8663 door Gast
Joomla versie: 3.4.0.
Virtuemart versie: 3.0.6.2

Wanneer ik een product heb aangemaakt en naar het tabblad "speciale velden" ga, dan doet niets het aldaar.

Verwante categoriën en artikelen werken niet, tevens gebeurt er niets als ik een speciaal veld uit de dropdown kies, terwijl er normaal gesproken automatisch een veld zou gecreëerd moeten worden.

Wat heb ik al geprobeerd?
Ik heb nog lokaal een oudere versie draaien, waar die velden wel werken.
- Ik heb de relevante PHP bestanden vergeleken en die zijn gelijk.
- Ik heb de relevante database tabellen van de niet werkende versie vervangen door die van de wel werkende versie.
- Ik heb alle plugins doorgenomen en uitgeschakeld, wat er in de werkende versie ook staat uitgeschakeld.

Dit is allemaal tot nu toe vruchteloos geweest, en ik hoop dat iemand hier mij wellicht een zet in de goede richting kan geven.


Bericht toegevoegd op 13 maart 2015 om 15:10
Vorige bericht was op 13 maart 2015 om 13:39


Eindelijk opgelost.
Ik heb de hele tijd de foutopsporing van Virtuemart aan en weer uit gehad, om te zien of ik ergens foutmeldingen kreeg.
Nadat ik de relevante database tabellen van de goed werkende site, had gebruikt in de database van de niet goed werkende site (m'n laatste actie), ben ik vergeten de foutopsporing uit te schakelen en vervolgens te kijken of het wel werkte.
Ik schakel net de foutopsporing uit en de Speciale Velden werken nu.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena