VM Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de..

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 jul 2014 21:13 #9461 door Gast
Hallo,

Wanneer een klant nog niet is ingelogd maar hij doet een bestelling en gaat naar de winkelwagen staat er de volgende melding:
"Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de kenmerken van uw bestelling. Neem alstublieft contact met ons op."

Wanneer hij ingelogd is verdwijnt de melding. Ook staat er een button "opslaan". (zie bijlage)

Maar ik begrijp niet waarom dit er al staat. Het is "one-page" checkout, en wanneer iemand inlogt, wil ik gewoon dat de gebruiker direct verzend methode kan selecteren.

idem voor betaal methode. Waarom staat daar die button opslaan en waarom staat daar al de tekst "selecteer aub betaalmethode"

Nico
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
15 jul 2014 21:13 #9462 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic VM Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de..
De verzendmethode kijkt naar de plaats denk ik, en als je niet bent ingelogd weet hij de plaats nog niet.
Het klopt dat VM niet stapsgewijs door alle vragen heen loopt, voor zover ik weet dan.
Ik zelf werkt nu met Hikashop deze kun je wel instellen en zo dat men bij het gaan naar het winkelmandje eerst moeten inloggen.

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena