Wit scherm na klikken Virtuemart dashboard

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 jan 2015 18:15 #9543 door Gast
Goedemiddag,

als ik via componenten op Virtuemart klik krijg ik een wit scherm.
Ga ik via het uitklapmenu onder componenten ->Virtuemart naar bijv. products dan kom ik wel in de winkel terecht.

Foutopsporing systeem staat aan en foutrapportage staat op maximum.
Ook foutopsporingsberichten in Virtuemart staan aan.

Nadat ik contact met mijndomein heb gehad kreeg ik deze mail terug:
Of en zo ja waar er daadwerkelijk iets fout gaat kan ik zo niet direct bepalen omdat ik daarvoor ook eerst zou moeten inloggen.
Wel zie ik in ieder geval een error log bestand van 5GB, waar dat normaal 400 KB is dus je error log is gigantisch groot in vergelijking met de overige dagen.

Na deze voor je gedownload te hebben en geïnspecteerd te hebben komt de volgende meldingen honderden keren per seconde terug:
PHP Warning: XMLReader::read(): An Error Occured while reading in /storage/web/public/sites/test.goedkoop-grind.nl/libraries/joomla/feed/factory.php on line 71, referer: test.goedkoop-grind.nl/administrator/index.php
Wat er exact niet ingeladen wordt kan ik niet duidelijk krijgen, maar het is duidelijk dat er ergens iets fout gaat. Heb je recentelijk wijzigingen gemaakt?
Groet, Ruben


Bericht toegevoegd op 3 januari 2015 om 12:18
Vorige bericht was op 2 januari 2015 om 16:49


Soms blijft hij ook verbinden en geeft hij een 504 gateway time-out.


Bericht toegevoegd op 3 januari 2015 om 19:15
Vorige bericht was op 3 januari 2015 om 12:18


Na het installeren van de website op een localhost geeft hij deze foutmelding tig keer aan :

Warning: XMLReader::read(): An Error Occured while reading in C:\xampp\htdocs\test.goedkoop-grind\libraries\joomla\feed\factory.php on line 71

en op het einde één keer deze:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\xampp\htdocs\test.goedkoop-grind\libraries\joomla\feed\factory.php on line 74

Hopelijk is het zo duidelijkerGroet,
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
03 jan 2015 18:15 #9544 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Wit scherm na klikken Virtuemart dashboard
Hallo,

heb je een extensie geïnstalleerd voor XMLReader?

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena