Aantal aanpassen op checkout pagina werkt niet meer

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 dec 2014 23:58 #10644 door Gast
Hallo allemaal,

Ik zit ff met een vervelend probleem. Als ik in de checkout pagina, van een besteld artikel het aantal wil veranderen door het aantal aan te passen en dan op de update knop te klikken wordt dit niet gedaan en lijkt het alsof er op de "bevestigen"-knop geklikt wordt. Met andere woorden; dan wordt de bestelling afgerond en ga je naar de betaalmodule.

Ik gebruik:
- Joomla 2.5.27
- VirtueMart 2.6.14

Verder geen afwijkende templates of andere toevoegingen (alleen updates uitgevoerd). Het heeft voorheen altijd gewerkt, maar bij het nu opnieuw openzetten van de webshop werkt het niet meer. Ontdekte dit na de laatste test om een volledige bestelling door te voeren.

Kent iemand dit probleem en weet een oplossing/reden? Ik weet dat het niet netjes zit om druk uit te voeren maar de site moet weer binnen een paar dagen online.

Wie kan mij helpen het probleem te vinden?

Bij voorbaat dank,
Ronald


Bericht toegevoegd op 4 december 2014 om 00:58
Vorige bericht was op 3 december 2014 om 04:53


Hallo allemaal,

Probleem is opgelost. Ik gebruikte een template override voor de cart pricelist en na updates van VirtueMart de override niet vervangen door de nieuwe versie. Niet zo slim van me.

TIP: als je template overrides van VirtueMart gebruikt (en natuurlijk ook van andere componenten) vergeet dan ook niet je overrides te updaten. Dit voorkomt een hoop zoekwerk naar onduidelijke fouten.

Groet,
Ronald
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena