Virtuemart 2.6.12

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 okt 2014 13:43 #10942 door Gast
Virtuemart 2.6.12 werd gestart door Gast
Gisteren is er een nieuwe update van Virtuemart vrijgegeven. Virtuemart is nu aanbeland bij versie 2.6.12. Voor een uitgebreide beschrijving van de veranderingen en bugfixes zie de website van Virtuemart .

Tevens is aangekondigd dat met ingang van volgende week Virtuemart wordt vrijgegeven bestemd voor Joomla 3.x. Een RC-versie kan eveneens op de site van Virtuemart worden gedownload ( versie 2.9.9.2 )

Blijkbaar is de RC-versie voor joomla 3.x nog niet voldoende getest. De aangekondigde versie voor Joomla! 3.x laat nog even op zich wachten.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 okt 2014 13:43 #10943 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Virtuemart 2.6.12
Kan je deze straks updaten naar de 3 versie ?
Of is het upgraden ?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 okt 2014 13:43 #10944 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Virtuemart 2.6.12
Waarschijnlijk upgraden en misschien migreren. Dus als je echt naar J3 wil en de niet volgende week af moet zou ik direct op de beta voor J3 (2.9.9 dacht ik) werken.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 okt 2014 13:43 #10945 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Virtuemart 2.6.12
Ik heb het voor elkaar in een staging copy van een joomla 2.5 site met VM 2.6.10 die ik naar Joomla 3.3.6 plus VM 2.9.9.2 heb geupgrade. Ik moest wat layout issues wegwerken, en wat "meertalige legacy met voorbeeldsoftware" Maar verder viel het wel mee. Als de officiele VM versie uitkomt weet ik wat me te doen staat. Het is wel duidelijk een upgrade en een backup maken vantevoren is aan te raden.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena