Verkoopmogelijkheid paar items op verenigingswebsite

  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
14 mrt 2018 16:23 #16615 door Pieter Meijer
Het zal wel komen door het feit dat ik me er nog nooit mee bezig heb gehouden, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om iets van een winkeltje te maken in de site. Ik heb me scheel gelezen in alle documentatie van allerlei eCommerce software/modules/plugins (Virtuemart, Hikashop en wat dies meer zij), maar het is allemaal veel te zwaar voor de max 5 artikelen die de vereniging aanbied.
Kom ik opeens SimpleCaddy tegen; lovende kritieken en zo gemakkelijk te installeren/implementeren.
Ben ik nou zo dom dat mij dat niet lukt? Heeft iemand wat meer informatie over deze SimpleCaddy? Ik heb het geïnstalleerd, 3 artikelen ingevoerd, de currency aangepast, een menu-item (Winkel) aangemaakt, maar ik heb geen idee hoe zoiets zichtbaar wordt in de frontend. Ik zie geen winkelkarretje, ik zie geen producten, heb wel twee categorieën (Food en Non-food), ik ben hier even de weg kwijt! HELP....? :(

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
14 mrt 2018 17:00 #16617 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Verkoopmogelijkheid paar items op verenigingswebsite
Voor een kleine webshop zie ik altijd lovende woorden over J2store. Gebruikt Joomla artikelen als webshop artikelen.

Ik heb zelf overigens geen ervaring met webshops.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
15 mrt 2018 13:13 #16620 door Pieter Meijer
Beantwoord door Pieter Meijer in topic Verkoopmogelijkheid paar items op verenigingswebsite
Dank voor de tip! Ik was deze nog niet tegen gekomen, maar het is voor mij de ware oplossing! :D

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena