(Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jul 2019 19:36 #19578 door Gast
Hallo,

Ik ben opzoek naar een (liefst gratis) betaalsysteem voor Joomla. Welke raden jullie aan?
Kreeg als tip Woocommerce, maar ik zie dat dat alleen voor Wordpress geschikt is.
Zelf heb ik er niet zoveel verstand van dus hopelijk is dit bericht juist geplaatst.

Is Mollie wel geschikt voor Joomla? Voor het daadwerkelijk afrekenen? Of is hier ook een andere variant voor?

Alvast bedankt,

Jenny
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
11 jul 2019 19:54 #19581 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic (Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla
Hallo Jenny,

als eerste van harte welkom hier :)

Waar voor wil je het betaal systeem gaan gebruiken? Webshop? Donaties?

Hier vindt je mollie maar die is wel betaald www.chillcreations.com/nl/joomla-extensi...rm-ideal-voor-joomla
Is helaas wel prijzig maar dan heb je wel een zeer goeie ideal betaling extensie.

Een gratis versie is er niet en anders kom je in Paypal betaling maar dat heeft niet iedereen!

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jul 2019 21:32 #19582 door Gast
Beantwoord door Gast in topic (Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla
Hallo Ron,

Dankjewel!

Ik ben startende als coach. Ik heb dus nog niet veel inkomen dus ik wil mijn uitgave ook nog aan de lage kant houden.

Ik bied een gratis ebook aan, na het downloaden wil ik een one time offer aanbod doen. Deze moet dan in beeld komen nadat het ebook gedownload is.

Tevens zou het fijn zijn als ik dit programma ook kan gebruiken om een training af te rekenen via de website. Maar geen must.

Is er nog een ander systeem dan Mollie? Of wat raad jij aan? Heb werkelijk geen idee van de prijzen.

Alle advies is welkom. Ik ben een leek hierin! Haha.

Groetjes!
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
12 jul 2019 09:24 #19584 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic (Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla
Hallo Jenny. Je hebt sowieso een psp nodig die het geld verkeer mag regelen tussen betalende bezoeker en de bank en dat is mollie (meest gebruikte en met plugin een voor bv Joomla). Voor mollie zitten kosten aan uiteraard, per klik zoveel procent. ccIdeal is één van de vele extensies die met mollie overweg kan en betaal je per jaar en is prima. Je krijgt mollie er dus niet bij. Of je ccIdeal nodig hebt weet ik niet omdat ik je project niet helemaal ken, maar het is wel erg handig zo'n extensie omdat er veel extensies worden ondersteund. Maar zo te zien wil je alleen een betaalknop bij die one time offer.
De one time offer zou ik doen met een engagement extensie. Van tassos. die heeft nog meer mogelijkheden.
Als je trainingen geeft en je wilt cursusisten inhoud bieden na betaling is een extensie als membership pro interessant. Daar kan ook een betaalsysteem bij (plugin) en mollie kosten vallen mee en ccIdeal is dan niet nodig. De ontwikkelaars kiezen vaak voor mollie. Waarschijnlijk de bekendheid, betrouwbaarheid en kosten en ideal ondersteuning . google psp betalen icm joomla. je bank moet het ook ondersteunen. naast ideal heb je natuurlijk ook paypal en andere manieren van betalen. In Nederland is iDeal de meest gebruikte en ook de handigste. PB
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
12 jul 2019 14:29 #19590 door Robert
Beantwoord door Robert in topic (Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla
Je hebt een betaalprovider nodig die de betalingen ontvangt en doorstuurt naar je rekening. Mollie, Targetpay en Sisow zijn bekende providers. Ze ondersteunen iDeal, maar ook andere betaalmethoden zoals creditcard en BanContact (het Belgische iDEAL). Verder heb je een extensie nodig die je website met de betaalprovider koppelt. Zoals CCiDEAL en JDiDEAL.

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
12 jul 2019 15:17 #19591 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic (Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla
Ik gebruik RSformspro in combinatie met mollie. Kosten minimaal, maar dat is in het geval van betalingsverkeer via een website nou ook niet de wereld. Kosten blijf je houden, maar je vraagt er natuurlijk ook wat voor terug.
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
12 jul 2019 15:49 #19592 door Robert
Beantwoord door Robert in topic (Gratis) Betaalsysteem gezocht voor Joomla
Als je die kosten in je verkoopprijs doorberekend heb je zelf geen kosten en betaalt de klant ;)

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena