Wie kan mij verder helpen met een bookings-plugin of module (voor Logies) ?

  • Sonia Beurms
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 aug 2020 11:07 #21705 door Sonia Beurms
Beste,
Momenteel heb ik reeds een website voor logies 't Eenvoud. Ik zou graag aan die website een bookings-plugin of module (of extensie) en betalingssysteem willen koppelen, zodat mensen direct kunnen boeken en betalen. Alleen weet ik niet welke extensie aan te raden is. Of zijn er hier ontwikkelaars die mij verder kunnen helpen, en die mij mijn website up to date kunnen zetten? Alle voorstellen zijn welkom. www.t-eenvoud.be
Dank bij voorbaat, Vriendelijke groeten, Sonia.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
27 aug 2020 19:29 #21711 door Rondeb
Hallo Sonja,

heb je hier tussen gekeken?

Zelf geen ervaring met geen van deze extensie maar OS Services Booking spreekt me wel aan hebben goeie support heb in het verleden wel een andere betaalde extensie van hun afgenomen. Hou er wel rekening mee dat je extra plugin voor betaling nodig hebt!

Of Rentalot Plus deze ziet er ook goed uit en overzichtelijk alleen onduidelijk of hun ook plugin voor de betaling hebben of dat je die weer moet afnemen van externe partij.

En dan is er nog de gratis Jomres en Solidres extensies die kun je ook nog altijd uit proberen! Voor deze geldt ook dat je wel een betaling plugin moet aankopen.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
28 aug 2020 16:06 #21715 door Jheroen
Hallo Sonia,

Je hebt nu booking.com gekoppeld, ben je daar tevreden mee? Je bereikt met Booking wel een groot publiek daarentegen zal je ook een fee moeten afdragen. Het is maar wat je wilt?

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
  • Sonia Beurms
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2020 11:38 #21716 door Sonia Beurms

Hallo Sonia,

Je hebt nu booking.com gekoppeld, ben je daar tevreden mee? Je bereikt met Booking wel een groot publiek daarentegen zal je ook een fee moeten afdragen. Het is maar wat je wilt?


Beste,
Graag zou ik hebben, via mijn eigen website, dat ik in de toekomst niet meer moet doorlinken aan Booking om te boeken. Als gasten direct op mijn site komen, dat ze direct bij mij kunnen boeken. Als ik er geen boekingssysteem aan koppel en toekomstige gasten mij een e-mailtje moeten sturen om te reserveren, dat werkt niet. Ik vraag dan een voorschot om de reservering te bevestigen, en dan wachten ze het weer af om dit voorschot te betalen, en bij slecht weer haken ze af, of er is iemand in de familie ziek, alle excuses worden dan aangewend om geen voorschot te moeten betalen ... dus voor mij een reservatie per e-mail wil ik niet. Het is direct boeken en betalen, of niets ...
Ik ben wel tevreden van Booking, juist omdat zij de gasten/klanten binnen brengen. Booking vult de kamers. Dat ik hierbij een fee moet betalen bij elke gast, vind ik niet zo erg. Geen klant is geen kost bij Booking. Ik kan nooit voor de fee die ik betaal aan Booking, zo'n groot publiek bereiken door zelf de publiciteit te doen. Dus ja, ook in de toekomst wil ik nog met Booking werken.
Vriendelijke groeten, Sonia.
Discussie gesloten.
  • Sonia Beurms
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2020 11:38 #21717 door Sonia Beurms

Hallo Sonja,

heb je hier tussen gekeken?

Zelf geen ervaring met geen van deze extensie maar OS Services Booking spreekt me wel aan hebben goeie support heb in het verleden wel een andere betaalde extensie van hun afgenomen. Hou er wel rekening mee dat je extra plugin voor betaling nodig hebt!

Of Rentalot Plus deze ziet er ook goed uit en overzichtelijk alleen onduidelijk of hun ook plugin voor de betaling hebben of dat je die weer moet afnemen van externe partij.

En dan is er nog de gratis Jomres en Solidres extensies die kun je ook nog altijd uit proberen! Voor deze geldt ook dat je wel een betaling plugin moet aankopen.

Succes ermee.

Groeten Ron :)

Discussie gesloten.
  • Sonia Beurms
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 aug 2020 11:42 #21718 door Sonia Beurms
Beste,
Dat ik enkele zaken moet aankopen, betaalde extensies om te boeken of een betaalplugin, daar ben ik mij van bewust, maar ik wou weten welke er goed zijn en niet te moeilijk om mee te werken. En moest mij iemand hierbij ondersteuning kunnen geven, des te beter.
Ik had gedacht om gasten hun reservering te laten betalen via Mollie. Je betaald maar per transactie ...
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
29 aug 2020 12:40 #21720 door Jheroen
als mensen via booking komen, wanneer en waar moeten ze dan betalen om de reservering vast te leggen?
plus als mensen bij booking reserveren wordt daar dan ook de betreffende datum dichtgezet?

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
31 aug 2020 14:54 #21741 door Rondeb
@Jheroen bij aankomst betaald de gast het volledige bedrag en als accommodatie eigenaar moet je dan na de tijd de ..% provisie overmaken.

Misschien dat TS de optie wel gebruikt dat er een gedeelte van het bedraag betaald wordt, maar meeste bedrijven gebruiken de optie zoals ik hier boven beschrijf.

Wanneer er via booking een kamer wordt gereserveerd wordt deze ook meteen dicht gezet.

@T Eenvoud ben je inmiddels al verder gekomen?

Groeten Ron :)

Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
01 sep 2020 12:11 #21747 door Fred
Hoi,

Zelf heb ik ervaring met Artio ( www.artio.net/e-shop/book-it ).
Artio Book it! 2 is prima geschikt voor dit doel.
Zie de demosite hoe het werkt ( joomla25.demo.artio.cz/en/accommodation/room )
Er is een gratis versie ( www.artio.net/downloads/joomla/book-it )
En is betaalde versies (49,-) en een pro versie (99,-)
Suc6

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena