Webshop probleempjes

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 mrt 2021 16:15 #22733 door Gast
Webshop probleempjes werd gestart door Gast
Twee vraagjes.

Ten eerste: ik kan het totaal bedrag in mijn winkelmandje niet zien. Hij hoeft alleen maar de bedragen te doen, want er zit geen btw op.

Ten twee: Er blijft basisprijs staan ondanks dat ik mijn taalbestand heb aangepast naar "prijs"

Heeft iemand nog een idee?
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
31 mrt 2021 16:20 #22735 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Webshop probleempjes
Hoi,

Graag even wat info aanvullen,
Wat is de url van je website.
Welke webshop component gebruik je.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 mrt 2021 17:52 #22736 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Webshop probleempjes
Dat je geen totaal ziet komt omdat je de uiteindelijke verkoopprijs niet laat tonen.
En als je maar 1 bedrag toont, dan kan je volgens mij beter het label niet tonen.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 apr 2021 10:44 #22738 door Gast
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
01 apr 2021 12:24 #22740 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Webshop probleempjes

Ten twee: Er blijft basisprijs staan ondanks dat ik mijn taalbestand heb aangepast naar "prijs"

Ik weet niet waar het is aangepast, maar dat moet gebeuren bij Talen - Extensies - Overrides.
Hier kun je voor het beheergedeelte of de website een nieuwe taaloverride aanmaken door te kiezen voor Nieuw en daarna te zoeken naar "basisprijs".

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena