HikaShop

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2022 12:15 #24023 door Gast
HikaShop werd gestart door Gast
Hallo
Ik ben bezig om een eenvoudige webshop met HikaShop op te zetten in Joomla 4. Dit lijkt allemaal prima te gaan en ik ben nu zover dat ik met de betaalmethodes bezig ben. En hier haak ik helemaal af...Ik had gehoord dat Mollie een goede en uitgebreide betaalmethode is en degene voorwie ik de website maak heeft inmiddels een Mollie acount aangevraagd.
Op de vraag bij Mollie hoe nu verder met mijn Joomla site krijg ik geen antwoord. Mollie zegt in hun "welkoms mail" wel: "Kom je er niet helemaal uit? Lees dan het artikel over onze aanmeldprocedure." In dat hele artikel over aanmeldprocedure kom ik het woord "Joomla" niet tegen laat staan iets van een extensie/plugin of wat dan ook voor Joomla(?)

Ik doe dit allemaal puur uit hobby maar hoe nu verder is mij een volstrekt raadsel...
Hika Shop vraag om een betaalmethode. De enige bekende die ik daar tegen kom is PayPal..

Na heel wat gegoogel over dit onderwerp kwam ik o.a. cciDEAL die het allemaal keurig regelen alleen zit je wel aan jaarlijkse kosten van € 77 vast.
Kortom de vraag, weet iemand hoe dit werkt ? Is het probleem opgelost als degene waarvoor ik die shop maak een PayPal account aanvraagt of ben ik er dan nog niet ??

Met vriendelijke groet
JIP
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
13 apr 2022 12:28 #24024 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic HikaShop
Ik weet niets van HikaShop, maar na even Googelen kom ik hier uit:
www.hikashop.com/marketplace/product/153...ie-by-skyspider.html

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2022 12:35 #24025 door Gast
Beantwoord door Gast in topic HikaShop
Hoi Martijn,

Heel hartelijk dank voor je snelle reaktie. Het is mij een volstrekt raadsel dat ik die HikaShop Mollie plugin of wat het ook moge zijn niet zelf ben tegen gekomen...(iets om me voor te schamen denk ik..:( ....
Ik ga er mee aan de slag
Hartelijk dank !!
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
13 apr 2022 14:04 #24026 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic HikaShop
Dat ccIdeal is een aanbeveling van Mollie (gevonden op www.mollie.com/nl/developers/packages ) maar die plugin van Hikashop is ook prima en waarschijnlijk goedkoper. Alleen Paypal op de site als betalings mogelijkheid aanbieden is niet aan te bevelen, hoewel er best veel sites zijn die alleen paypal aanbieden. iDeal is veruit het meest gebruikt in Nederland, dus dat wekt ook vertrouwen. Succes!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2022 14:33 #24027 door Gast
Beantwoord door Gast in topic HikaShop
Hoi Wim,
dank voor je reaktie.
Ik ga er vanuit dat wanneer ik die Mollie Payment plugin van HikaShop koop en vervolgens daar het Mollie ID en Live API-key of test API-key (die ik van Mollie heb) invul het toch zou moeten werken....of zie ik dan weer iets over het hoofd ??.....
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
13 apr 2022 15:05 #24028 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic HikaShop
Dag Jip,
Ik denk dat je helemaal gelijk heb. Ik gebruik met een andere winkel ook een plugin die Mollie ondersteund.
Daarnaast heb ik twijfels of ccIdeal nog wel wordt ondersteund.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2022 15:16 #24029 door Gast
Beantwoord door Gast in topic HikaShop
Dank voor het meedenken. Ik ga de software kopen en gaan het meemaken..
Mvgrt ..
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
13 apr 2022 15:33 #24030 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic HikaShop

Ik ga er vanuit dat wanneer ik die Mollie Payment plugin van HikaShop koop en vervolgens daar het Mollie ID en Live API-key of test API-key (die ik van Mollie heb) invul het toch zou moeten werken....of zie ik dan weer iets over het hoofd ??.....

Voor wat betreft de iDeal betaalfunctie zit je dan goed. Zonder die plugin gaat het anders sowieso niet werken. Of je iets anders over het hoofd ziet weten we natuurlijk niet.

Succes!
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
13 apr 2022 15:46 #24031 door Fred
Beantwoord door Fred in topic HikaShop
Hoi Jip,

De hikashop Mollie betaal plugin werkt prima en kost je eenmalig 20 piek is dus aan te bevelen.

zie: www.hikashop.com/marketplace/product/153...ie-by-skyspider.html

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2022 15:50 #24032 door Gast
Beantwoord door Gast in topic HikaShop
Heb zojuist (ook) een bevestiging gehad van HikaShop dat HikaShop Essentieel in combinatie met de Mollie Payment plugin voldoende is voor een probleemloze betaling.
We gaan het, zoals ik al eerder aangaf, mee maken..
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena