Google ranking slecht

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 nov 2016 11:25 #391 door Gast
Google ranking slecht werd gestart door Gast
Hi,

Ik ben ook bezig met een nieuw project. Een webshop met haarverzorging producten, www.shampooshampoo.nl . Ik kan mijn content niet verversen, omdat producten niet veranderen. Er komen geen nieuwe haar tools of iets dergelijks bij namelijk. Linkbuilden vind ik risky. Wat kan ik doen om beter te ranken? Ik rank namelijk zeer slecht en er zit veel concurrentie in de beauty branche.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 feb 2017 22:16 #11847 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Google ranking slecht

Hi,

Ik ben ook bezig met een nieuw project. Een webshop met haarverzorging producten, www.shampooshampoo.nl . Ik kan mijn content niet verversen, omdat producten niet veranderen. Er komen geen nieuwe haar tools of iets dergelijks bij namelijk. Linkbuilden vind ik risky. Wat kan ik doen om beter te ranken? Ik rank namelijk zeer slecht en er zit veel concurrentie in de beauty branche.


M.a.w. hard aan het werk en het net wat beter doen als de rest.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
20 feb 2017 05:44 #11849 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Google ranking slecht
Aanvulling, wellicht overbodig omdat gasoline het ook deels zegt. Een TLS/SSL certificaat is zover ik weet verplicht voor webshops, dit om een veilige verbinding te kunnen gebruiken bij de privacygevoelige data-overdracht.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena