Metabeschrijving menu wel of niet

  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
29 jan 2015 09:22 #9497 door Gutshot
Metabeschrijving menu wel of niet werd gestart door Gutshot
Er zit de mogelijkheid om een metabeschrijving in te geven zowel in de artikelen en de menu's. Om SEO te verbeteren; beide invullen of wat is het beste ?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
29 jan 2015 09:22 #9498 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Metabeschrijving menu wel of niet
Hallo,

metatags omschrijving en keywords wordt bijna niks meer mee gedaan door google.
Ik zelf vul het standaard nog wel in.

Belangrijkste is de browser titel (zie afb.) hier kun je woorden in verwerken die betrekking hebben op desbetreffende pagina.

Deze woorden moeten ook weer voor komen in je artikel.

Zo werk ik en het helpt wel maar misschien hebben mede forum leden nog andere tips voor je.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
29 jan 2015 09:22 #9499 door renem
Beantwoord door renem in topic Metabeschrijving menu wel of niet
Metabeschrijving is juist wel belangrijk Ron hoe kom je er bij dat dat niet zo is? Keywords kan je overslaan.

Metabeschrijving is het stukje tekst dat onder de titel in Google staat. Die tekst moet de bezoeker over de streep trekken om op de titel te klikken, een soort uithangbord.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 jan 2015 09:22 #9500 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Metabeschrijving menu wel of niet
Zoals Renem aangeeft wordt de metabeschrijving zeker wel gebruikt. In Google is het de twee regels in zwarte letters, onder de vermelding van de website. Hier schrijf je in ongeveer 160 tekens waar de betreffende pagina over gaat.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
29 jan 2015 09:22 #9501 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic Metabeschrijving menu wel of niet
Dat de metabeschrijving belangrijk is weet ik de vraag gaat over de plek. Artikel of menu of beide
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 jan 2015 09:22 #9502 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Metabeschrijving menu wel of niet
Als een artikel is gelinkt aan een menu-item dan wordt de meta van het menu gebruikt. Als deze is ingevuld natuurlijk, anders wordt die van het artikel zelf gebruikt.
Gebruik je de frontend om de site te beheren? Dan zou ik voor de meta in het artikel gaan, want die kun je via de frontend aanpassen.

Voor een artikel maakt het volgens mij niet uit welke manier je kiest. Bij een menu-item is die mogelijkheid gemaakt, omdat je anders een pagina met bijv. een contactformulier geen metabeschrijving mee kunt geven.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 jan 2015 09:22 #9503 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Metabeschrijving menu wel of niet
Ksecure, Admin Tools Pro... er zijn veel manieren om je website veiliger te maken. En bij de frontend kun je ook instellen welke gebruiker wat mag en wat niet. Met ACL Manager krijg je meer opties en zo kun je de frontend veiliger maken.
De frontend is juist gemaakt zodat gebruikers niet in de "moeilijke" backend hoeven in te loggen en hun weg te zoeken.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena