output van zoekopdracht uitsluiten van SEF

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 dec 2014 13:27 #10535 door Gast
Goedemiddag allen,

Ik wil graag gebruik gaan maken van de Google Search mogelijkheden in Analytics (zoekopdrachten op de site bijhouden) en ik heb daarvoor de Queryparameter van de zoekopdracht nodig. Ik heb gevonden dat dit bij Joomla 'searchword' is (klopt dit?) maar doordat mij url's SEF zijn is de output url van mijn zoekopdracht ......../search zonder de verdere php code.

Is er een manier om de output van de zoekopdracht uit de sluiten van de rewrite? Ik ben bezig geweest met rules in de .htaccess maar ik loop vast aangezien de /search output geen map of bestand is en ik te weinig kennis van de materie heb.

Ik gebruik geen extra SEF component, alleen zoekmachinevriendelijke url's in aangezet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr.
Frans
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
07 dec 2014 13:27 #10536 door renem
Beantwoord door renem in topic output van zoekopdracht uitsluiten van SEF
Volgens mij is het zo dat als SEF aan staat ook de niet gewrite adressen werken. (Onwenselijk omdat zo iedere pagina om meedere adressen is te bereiken Google vindt dat niet leuk, maar dat is een andere discussie)

Simpel te testen door SEF uit te zetten het adres te copieeren SEF aan en probeer dat (non SEF) adres nogmaals.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena