joomla 2.5 index, follow wordt niet getoond als meta tag

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 nov 2014 22:14 #10709 door Gast
Hallo,

Ik zit even te checken met firebug of ik de meta tag robots index, follow zie ( dogwatch ). Ik dacht of meen te weten dat deze er moet zijn om beter gevonden te worden door google. Echter ik zie hem niet staan.

Ik heb ook het draadje met Tom Rinkes gelezen en met SEO Quake of met SEOCentro gekeken. Maar dan zie ik het ook niet.

Ik heb bij:
- de algemene instellingen index, follow staan
- bij menu item - meta tag index,follow gezet ipv. Gebruik algemene instelling
- bij de categorie - meta tag index,follow gezet ipv. Gebruik algemene instelling
- bij het artikel - meta tag index,follow gezet ipv. Gebruik algemene instelling

Volgens mij zou het gewoon via de algemene instelling al goed ingesteld moeten zijn... althans dat is mijn verwachting.

Dus ik vraag mij nu af wat er niet goed is... of is het iets anders.

Inmiddels heb ik alles weer terug gedraaid, dwz bij algemene instellingen heb index, follow staan en bij de andere items "gebruik algemene instellingen".

OF is het gewoon beter dit hardcoded in je index.php op te nemen:
<meta name="robots" content="INDEX,FOLLOW"/>

Inmiddels heb ik dit opgenomen:
<meta content="all" name="robots">
inmiddels toegevoegd, dan worden ook alle achterliggende pagina's doorzocht. (nav de link www.metatags.nl/meta_name_robots . )

Wat ik mij afvraag is dat ik hier meerder mensen mee zie worstelen maar ik zie nergens een echte oplossing. Ik bedoel iets in de trant van dat moet je op deze manier oplossen of je moet het gewoon hardcoded toevoegen, het is een bug.

NIco
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena