URL kan vanalles zijn.

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 jun 2020 09:35 #21445 door Gast
URL kan vanalles zijn. werd gestart door Gast
Ik heb in de Google console niet canonieke URLs. Als ik ga kijken kan ik achter de domeinnaam elke willekeurige foldernaam plaatsen.
Dus:
gukkies.nl/hallo/8-gukkies/46-no-34
of
gukkies.nl/about/8-gukkies/46-no-34
of
gukkies.nl/maaktnietuitwatikhierschrijf/8-gukkies/46-no-34

komen allemaal bij dezelfde pagina uit.......
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
29 jun 2020 12:47 #21447 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic URL kan vanalles zijn.
Ja is wel apart. Heb je de seo instellingen bij algemene instellingen al aangepast? Zoekmachinevriendelijke URL's op ja en Gebruik URL herschrijven op ja? Bij de laatste ja ook je htaccess.txt met ftp hernoemen naar .htaccess
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
01 jul 2020 11:42 #21476 door Robert
Beantwoord door Robert in topic URL kan vanalles zijn.
Dat heb ik 1 keer eerder meegemaakt. Het ligt niet aan de instellingen van de template (in Protostar bijv. is het probleem ook). Ik heb het toentertijd opgelost op de manier die Wim noemt.
Aan je url's te zien heb je de SEO-instellingen van Joomla nog niet ingeschakeld. Joomla laat een pagina dan niet op basis van het url in de adresbalk, maar op basis van ID's. In de links in je voorbeeld wordt alleen gezocht naar een artikel met ID 46 ("46-no-34").
In je voorbeelden wordt ook de categorie met ID 8 genoemd (8-gukkies), maar die maakt voor het laden van de pagina niet uit.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena