SEO voor aangepaste module,

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 apr 2022 10:45 #24051 door Gast
SEO voor aangepaste module, werd gestart door Gast
Hallo

Ik heb op mijn website een paar WYSIWYG eigen modules gemaakt met een afbeelding en tekst. Onder het tapblad "Opties" staat "bewerk inhoud"
(De inhoud kan optioneel met de Joomla inhoud (content) plugins bewerkt worden.)
Kan iemand uitleggen wat hiermee wordt bedoeld. Ik wil, net als bij een artikel, Metabeschrijving en trefwoorden willen toevoegen aan de module..
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
17 apr 2022 11:04 #24052 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic SEO voor aangepaste module,
Ik hoop dat een Engelstalige uitleg voldoet:

Prepare Content will enable the onContentPrepare plugins event for the content of the module. So the custom html module's html content will go through the process of content plugins, similar to what happens on the articles.

This enables you to run content plugins (e.g. loadModule, email cloaking, etc) in your custom html modules.

I guess that the answer on when it should be used becomes obvious now. When you have content that requires to be processed by content Plugins.

Impact on performance: I don't have exact metrics on my hands, but as it involves extra processing, this adds up some extra tasks on the php side, although it should be minimum (while depending on what your content plugins are and do).

If you don't have content that needs content plugins, keep it disabled.


Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 apr 2022 11:18 #24053 door Gast
Beantwoord door Gast in topic SEO voor aangepaste module,
Om heel eerlijk te zijn begrijp ik er, ondanks een google vertaling, helemaal geen snar van..(?) "Dus de html-inhoud van de aangepaste html-module zal het proces van inhoudsplug-ins doorlopen, vergelijkbaar met wat er gebeurt met de artikelen."
Waar en hoe pas ik die html aan zonder dat dat zichtbaar is aan de voorzijde ??

-waar vind ik die inhoud (content) plugins ??

Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 apr 2022 12:45 #24054 door Gast
Beantwoord door Gast in topic SEO voor aangepaste module,
Misschien mag ik dezelfde vraag anders stellen...hoe geef ik metabeschrijving en trefwoorden op bij een module?
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
17 apr 2022 21:55 #24055 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic SEO voor aangepaste module,

hoe geef ik metabeschrijving en trefwoorden op bij een module

Dat kan niet, maar wel bij het artikel wat op dezelfde pagina verschijnt als de module. Als er geen artikel staat op zo'n pagina kan het wellicht nog bij het menu-item. Trefwoorden zijn niet relevant (voor seo althans en google), meta description wel, hoewel je er niet beter op gevonden wordt, het is meer voor degene die in de zoekmachine zoekt (dus heel belangrijk en indirect zeker wel een seo dingetje).
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 apr 2022 08:56 #24057 door Gast
Beantwoord door Gast in topic SEO voor aangepaste module,
Oke, Dank voor je antwoord Wim

Ik ga bij de link van deze module aan de slag

Grt Jip
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mei 2022 04:49 #24142 door Gast
Beantwoord door Gast in topic SEO voor aangepaste module,
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena