hulp gezocht bij redirect 303

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 mrt 2016 17:02 #3067 door Gast
hulp gezocht bij redirect 303 werd gestart door Gast
Halllo,
Ik zit met een probleem ik gebruik K2 en wilde graag mijn urls wat vriendelijker maken en het k2 uit de url hebben dat gaat heel makkelijk door in het menu de alias leeg te halen en op te slaan maar dan veranderen wel al je urls en dan moet er een 301 redirect komen maar ik gebruik dynamic 404 om dit te doen maar wat ik ook probeer welke combinatie ik ook maak als je via google of facebook op een link naar mijn pagina klikt je komt gewoon uit op mijn beginpagina .

Voorbeeld Oude url
www.bodyenpower.nl/home/k2-categories/vo...r-n-gezond-ontbijtje

voorbeeld Nieuwe url
www.bodyenpower.nl/body-power/voeding/vo...r-n-gezond-ontbijtje

als je dus op de oude URL klikt krijg je dit te zien en ben je op de home page en dat gebeurt bij alle linken vanuit google of facebook maar dan met een ander ID nummer
www.bodyenpower.nl/?id=803

Kan iemand mijn helpen want ik heb de dynamic 404 al eens helemaal uit gezet en het met de gewone joombla verwijzingsbeheer geprobeerd maar ook daar lukt het niet mee alles blijft zoals als het is!
Ik ben echt ten einde raad en ben al 2 dagen bezig om ranking verlies in google te voorkomen
Hoop op een snel antwoord
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
26 mrt 2016 17:02 #3068 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic hulp gezocht bij redirect 303
Hallo,

als eerste van harte welkom hier.

Wat vreemd dat hij niet op de juiste manier doorverwijst.

Als je url herschrijven bij algemene instellingen uitzet (dus alles op nee) werkt het dan wel?

edward00;128153 schreef : Voorbeeld Oude url
www.bodyenpower.nl/home/k2-categories/vo...r-n-gezond-ontbijtje

voorbeeld Nieuwe url
www.bodyenpower.nl/body-power/voeding/vo...r-n-gezond-ontbijtje


De oude naar de nieuwe doe je met onderstaande code als ik het goed heb ;)
Code:
RedirectMatch 301 www.bodyenpower.nl/home/k2-categories(.*) www.bodyenpower.nl/body-power/voeding/$1
Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena