rsform pro betaalsysteem

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2020 10:03 #21027 door Gast
rsform pro betaalsysteem werd gestart door Gast
Ik gebruik rsform Pro en had graag een betaalsysteem hieraan gekoppeld. Maar ik vind nergens een plugin om bancontact hieraan te koppelen.
Paypayl werkt, offline betalen werkt ook, maar niets te vinden om via bancontact te betalen.
Kan er mij iemand mee helpen.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
29 mrt 2020 10:27 #21028 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic rsform pro betaalsysteem

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2020 10:49 #21029 door Gast
Beantwoord door Gast in topic rsform pro betaalsysteem
Beste Martijn
Inderdaad, ik had dit ook al gevonden. Maar zijn die allemaal betalend, voor een kleine club is dat natuurlijk al niet zo goedkoop.
RSForm pro hebben ze aangekocht. ik heb de plugin voor Paypal wel (gratis) kunnen toevoegen en werkt, dus ik dacht de rest ook gratis te kunnen invoegen.
Niet dus?
Onderwerp is gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2020 11:23 #21030 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic rsform pro betaalsysteem
Voor een beperkt bedrag kun je een ideal plugin kopen via RSJoomla, de maker van RSforms: www.rsjoomla.com/support/documentation/r...tom-order-forms.html
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2020 12:46 #21032 door Gast
Beantwoord door Gast in topic rsform pro betaalsysteem
Ja, inderdaad is betaalbaar en zou ik direct aankopen
Maar in België werken we met bancontact .... dat kan ik daarvoor niet gebruiken.
Onderwerp is gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2020 15:33 #21035 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic rsform pro betaalsysteem
Ik had het woord 'België' nog niet gezien, vandaar. www.targetpay.com/ kijk daar eens, zij bieden betaalintegraties aan (waaronder bancontact) met allerlei platforms waaronder Joomla.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
29 mrt 2020 18:43 #21036 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic rsform pro betaalsysteem
Avond,

had vanmiddag ook even gezocht en die @Job zegt (targetpay) was ik ook tegen gekomen alleen, die bieden geen plug-in aan om te integreren in RSpro Form. Ze verwijzen op hun site ook naar de betaalde extensie van chillcreations die Martijn al vermeld.

En dan kan je dus de plug-in van chillcreations in combi met targetpay gebruiken alleen de kosten van plugin blijven van € 77.00 ex btw

Chillcreations werkt met Mollie payment en betaal je per transactie € 0.39 en bij Targetpay betaal je 25 cent per transactie + 1.75% van het totaalbedrag hou daar ook rekening mee!

Mijn advies is ga voor Chillcreations ook al zijn de kosten hoger het werkt zeer goed en support is ook goed!

Succes met je zoektocht en de keuze die je gaat maken.

Groeten Ron


Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 mrt 2020 07:59 #21039 door Gast
Beantwoord door Gast in topic rsform pro betaalsysteem
Ik heb om te beginnen aangekocht: de plugin van iDEAL van rsform pro (was ongeveer 20 euro) en ik had al een account bij Mollie.
Dan kreeg ik natuurlijk het icoontje van iDEAL te zien en was niet goed voor bancontact gebruikers. Zo dacht ik om ergens het icoontje te kunnen wijzigen in het icon van Bancontact, maar heb ik nergens kunnen terugvinden. Dan heb ik gezocht en gevonden hoe ik het icoontje kan verbergen. Vreemd maar het werkt en nu kan ik via bancontact (in test-modus) betalen met de iDEAL plugin. In de life modus zag het er ook ok uit, maar nog niet effectief een betaling uitgevoerd.
Paypal werkte al, dus dat was geen probleem

Dus aan jullie bedankt voor de support, werkt het niet verder naar behoren dan kijk ik inderdaad uit naar chillcreations. Is natuurlijk al iets duurder voor een kleine club.
:D :D
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
30 mrt 2020 18:49 #21051 door Fred
Beantwoord door Fred in topic rsform pro betaalsysteem
opgelost dus

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 mrt 2020 07:35 #21054 door Gast
Beantwoord door Gast in topic rsform pro betaalsysteem
Ja, opgelost en ik heb via de ontwikkelaars van rsForms Pro ook een script gekregen om het icoontje te wijzigen van iDEAL naar Bancontact.
Ziet er heel netjes uit, maar het formulier staat nog niet online voor het publiek.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena