Database tabel toevoegen, vullen en gebruiken.

  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
26 apr 2022 21:22 #24086 door Frits van Leeuwen
Database tabel toevoegen, vullen en gebruiken. werd gestart door Frits van Leeuwen
Ik ben nieuw in het ontikkelen van extenties voor Joomla 4.x

Ik zou graag zelf een extentie in elkaar zetten. Maar heb daar wel wat hulp bij nodig.

stap 1 moet zijn dat ik een database tabel in joomla plaats met id, naam_veld, Id_afbeelding
en gaat de beheerder (ik) dan de tabel vullen.

stap 2 is het tonen van de afbeeldingen (Dit moeten dan later knopjes worden om een keuze te kunnen maken.)

stap 3 is aan de hand van keuzes meer informatie laten zien.

In verder stappen komen er meer tabellen die de eerder genoemde tabel als anker hebben. Waarna geregisteerde gebruikers die nieuwe tabellen kunnen gaan vullen. Waarna iedereen die informatie kan zien.

Wie o wie kan mij een zet geven in de juiste richting.

Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
27 apr 2022 11:51 #24087 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Database tabel toevoegen, vullen en gebruiken.
Hier is documentatie voor ontwikkelaars: docs.joomla.org/Portal:Developers/nl
Documentatie over Joomla 4 staat ook hier: docs.joomla.org/JDOC:Joomla_4_Tutorials_Project/nl

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
28 apr 2022 13:50 #24090 door Frits van Leeuwen
Beantwoord door Frits van Leeuwen in topic Database tabel toevoegen, vullen en gebruiken.
Martijn Maandag,

Hartelijk dank voor de reactie.
Als ik de link docs.joomla.org/Portal:Developers/nl volg, Zie ik voornamelijk de gele vlakjes van Joomla 3.x er in staan. Maar geldt die informatie toch ook voor Joomla 4.x?

Eerder probeerde ik een component te makken aan de hand van Hello World, maar dat ging helemaal mis. Ik had hier echt de indruk dat het om een uitleg voor Joomla 3.x ging.
Discussie gesloten.
  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
14 mei 2022 09:46 #24153 door Frits van Leeuwen
Beantwoord door Frits van Leeuwen in topic Database tabel toevoegen, vullen en gebruiken.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena