Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord

  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
29 okt 2022 12:38 #24676 door Rondeb
Hoi,

wanneer ik naar een profiel ga van iemand en op PM icoon klik dan komt er een kleine pop-up naar boven maar ik kan verder niks invullen.

Wanneer ik op een topic wil reageren met het toevoegen van een afbeelding dan komt er ook een pop-up maar kan verder niks.

Probleem doet zich voor met de browsers Firefox, Edge en Chrome.

Meer mensen hier last van?

Groeten Ron
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
29 okt 2022 16:31 #24677 door Fred
Ja, zelfde probleem hier, PM werkt niet (naar behoren).
De forum beheerders en moderators willen dus als je onderling iets wil afspreken dat je dit via PM doet binnen het forum en niet buiten het forum om. Als PM niet werkt gaat dit dus niet en moet je joomlers met vragen of problemen buiten het forum om helpen. Mijn insteek ik joomlers te helpen of dit nu binnen of buiten het forum om is tsja, gaat er om joomlers te helpen, niet om helpers op de vingers te tikken!

Maar als PM niet werkt, zoals vaker, kan je niet anders.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
29 okt 2022 20:44 #24678 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
De moderators en beheerders willen graag dat er niet onnodig naar eigen websites verwezen wordt als het gewoon via het topic afgehandeld kan worden Fred.

Wij snappen ook dat sommige problemen ietwat problematisch zijn dat het handiger is om het hands-on af te kunnen handelen. Daar is nooit tegen opgetreden.

Ik zie dat Ron ook netjes een issue heeft aangemaakt en ik heb deze even onder de aandacht gebracht. Zelf kan ik jammer genoeg hier niks in betekenen behalve dat.
github.com/stichtingjoomlanederland/joom...munity.nl/issues/402

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
29 okt 2022 20:51 #24679 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
Aanvaarden als antwoord werkt ook niet voor gebruikers en met moderatorrechten

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
31 okt 2022 13:34 #24680 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
Als alternatief voorlopig: Je kunt iemand wel een bericht vanuit je inbox sturen. Iets omslachtiger.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
31 okt 2022 16:08 #24681 door Rondeb
[quotePost id="24680"]Als alternatief voorlopig: Je kunt iemand wel een bericht vanuit je inbox sturen. Iets omslachtiger.[/quotePost]

Ik zie het via de tab Archief kan je nieuw bericht sturen :) Beetje vreemde plek voor nieuwe berichten versturen ;)
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 nov 2022 11:30 #24722 door Rondeb
Spam melden via popup werkt ook niet :(

Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
08 nov 2022 12:59 #24723 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
Als je spam ziet kan je anders de URL wel even voorlopig hier plaatsen Ron, dan weet ik in ieder geval waar ik even met mijn botte schaar bezig moet gaan.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 nov 2022 15:13 #24724 door Rondeb
Is prima Hans dan vermeld ik het voortaan even in dit topic ;)
Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Hans Kuijpers
  • Admin
  • Admin
  • Happy Frontend Developer
Meer
08 nov 2022 16:05 #24725 door Hans Kuijpers
Beantwoord door Hans Kuijpers in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
dienstmededeling,... omdat ik lokaal bezig ben met de migratie van JoomlaCommunity.nl van Joomla 3 naar Joomla 4 zal ik issues aan de huidige omgeving niet meer oppakken.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena