Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord

  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 nov 2022 16:35 #24726 door Rondeb
[quotePost id="24725"]dienstmededeling,... omdat ik lokaal bezig ben met de migratie van JoomlaCommunity.nl van Joomla 3 naar Joomla 4 zal ik issues aan de huidige omgeving niet meer oppakken. [/quotePost]

Bedankt voor het melden Hans K :D
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 nov 2022 16:37 #24727 door Rondeb
Bij deze het topic met spam www.joomlacommunity.nl/forum/lounge/how-...r-aid-from-officials

Ik dacht dat hij al verwijderd was ;)
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
08 nov 2022 16:49 #24728 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
Nu wel :p

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 nov 2022 21:37 #24744 door Rondeb
Menu item Badges werkt ook niet ;)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
25 jan 2023 12:52 #25023 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
Even een update in dit topic.
De Badges werken weer, dat lag blijkbaar aan de ontwikkelaar. Ook moet de PM-functie weer werken.

Het toevoegen van een afbeelding bij een reactie lijkt nog steeds niet te werken.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
26 jan 2023 18:04 #25028 door Rondeb
Hoi,

pm werkt nog niet goed.

Wanneer ik een PM krijg dan ga ik naar www.joomlacommunity.nl/forum/inbox

Klik op de naam van die gene en rechts onderin kan ik me reactie plaatsen maar dit werkt niet.
Wanneer ik op verzenden klik zie ik de reactie niet staan.

Normaal kon ik ook op 1 van de gebruikersnamen klikken links waar ik in het verleden een pm naar heb toegestuurd dit werkt ook niet.

Via een omweg met pop-up PM kan ik wel wat versturen.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
26 jan 2023 21:10 #25029 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pop-up pm en Afbeelding toevoegen en Aanvaard als antwoord
Vanuit de inbox gaat PM versturen nog steeds niet goed. Aangezien de upgrade naar J4 gaande is lijkt me het beter af te wachten of deze functionaliteit daar ook nog niet naar behoren werkt. Ik hou dit topic open

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2023 10:59 #25203 door Gast
The transfer of JoomlaCommunity.nl from Joomla 3 to Joomla 4 is something I'm working on locally, thus I won't be addressing problems in the present environment anymore.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 mrt 2023 11:00 #25204 door Gast
[quotePost id="25203"]The transfer of JoomlaCommunity.nl from Joomla 3 to Joomla 4 is something I'm working on locally, thus I won't be addressing problems in the present environment anymore . .
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena