JoomlaCommunity (Actief binnen organisatie)

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
11 mei 2016 06:48 #2344 door René
JoomlaCommunity,

Ben voor mijn bedrijf: www.fwdigitaalict.nl , een geheel nieuwe website aan het opzetten. JoomlaCommunity zal hier ook een plaats op krijgen. Wil ook meer gebruik gaan van maken van de JoomlaCommunity.

Wat zijn voor mij eventuele mogelijkheden om binnen jullie organisatie actief te gaan worden, Waar is binnen jullie organisatie behoefte aan.

Hoor graag van jullie, wat voor mogelijkheden er voor mij zijn.

Met vriendelijke groet,

René Schouten,
(Foto- & Webstudio Digitaal ICT).

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
11 mei 2016 06:48 #2345 door Fred
Beantwoord door Fred in topic JoomlaCommunity (Actief binnen organisatie)
@ReneS#51,

Hoi Rene,
Er zijn diverse mogelijkheden om binnen joomlacommunity.eu actief te worden.
Ik zie dat je uit Utrecht komt, dus het lijkt mij leuk als je de maandelijkse joomla avonden van Utrecht komt (elke 2e dinsdag vd maand).
Daarnaast kan je aan het taalteam deelnemen, bugs elemineren door aan de " Pizza bugs and fun " mee te doen.

Have Fun!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
11 mei 2016 06:48 #2346 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JoomlaCommunity (Actief binnen organisatie)
Het is vooral waar je interesse ligt. Ik begon hier op het forum, ging naar de JUG-bijeenkomsten, ging helpen de JUG organiseren, werd hier moderator, ging patches testen, ging vertalen etc etc.

Over de organisatie van joomlacommunity.eu, daarvoor is het mij zelf niet duidelijk wat er precies nodig is. Maar misschien dat iemand anders van de organisatie reageert

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
11 mei 2016 06:48 #2347 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic JoomlaCommunity (Actief binnen organisatie)
Joomlacommunity zijn we allemaal samen. Iedereen kan daar op zijn eigen kennisniveau aan bijdragen.
Begin met het helpen met beantwoorden van vragen op het forum. Als je liever documentatie vertaald dan kun je je hier opgeven.
Zoals Hans al aangeeft, je groeit langzaam ergens in en vind nieuwe aandachtsgebieden waar je bij kunt helpen (ook internationaal).
Zie je graag volgende keer bij de JUG Utrecht.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena