Leren werken met Joomla in fictieve website

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2017 09:37 #15433 door
Het is intussen 3 maand geleden dat ik nog eens xampp had opgestart om te oefenen in de website. Intussen waren er enkele zaken veranderd op onze online website. Ik heb dus met Akeeba Backup opnieuw een recente backup gemaakt, gedownload en deze via "localhost/taodo/kickstart.php" geinstalleerd. Maar nadat ik de clean up gedaan had en ik de website's front end of back end wou bezoeken kon ik blijkbaar toch geen verbinding maken. :o De "http://192.168.0.157/taodo/administrator/index.php" werkt niet. Waarom is dat? Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb nochtans in het Xampp control panel Apache en MySQL geactiveerd.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
26 okt 2017 09:49 #15434 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Leren werken met Joomla in fictieve website
Hallo,

en wanneer je naar localhost/taodo/administrator/index.php wat gebeurt er dan?

Groeten Ron
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
26 okt 2017 10:14 #15436 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Leren werken met Joomla in fictieve website
- Is er een .htaccess aanwezig? Deze even hernoemen naar iets anders
- Is de online website met een veilige verbinding HTTPS? Dan moet je de configuratie even aanpassen

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2017 15:23 #15443 door
@ Rondeb: Dan komt er op het scherm: De wachttijd voor de verbinding is verstreken. De server op 192.168.0.157 doet er te lang over om te antwoorden. Enz...

@ Hans van der Meer: Wat is een htaccess? Ik zou het niet weten of die er is. De website is ook niet met een veilige verbinding. Er is eigenlijk niets veranderd aan onze website in vergelijking met 3 maand geleden, dus ik begrijp niet waarom dit nu problemen geeft.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2017 15:36 #15445 door
Hier 2 screenshots van wat ik te zien krijg na de Clean up, het ene als ik kies voor 'visit your site's front-end' en de andere wanneer ik kies voor 'visit your site's back-end'.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2017 16:58 #15446 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Leren werken met Joomla in fictieve website
Heb je lokale map en je database wel eerst leeggemaakt?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2017 17:21 #15447 door
Euh nee...maar hoe moet dat? Wat bedoel je er juist mee?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena